• Ellile

Aprilbebis 2016

Hej!
    Själv plussade jag 30/8! Skulle vara roligt med fler som har BF April 2016 som vill följas åt, dela tankar och funderingar med!  :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-09-02 22:01
    Vilket datum har ni blivande aprilmammor bf?

• Svar på tråden Aprilbebis 2016
  • Mysmilla
    kanommanvill skrev 2015-11-16 23:11:16 följande:

Hur gick de ? :) ja har mitt rul imorgon , också nervös ????

Det gick jättebra! En liten pojke ska vi få och allt såg normalt ut. Allt blev så verkligt och vi är SÅ lyckliga! ????
  • kanommanvill
    Mysmilla skrev 2015-11-17 22:35:12 följande:
    Det gick jättebra! En liten pojke ska vi få och allt såg normalt ut. Allt blev så verkligt och vi är SÅ lyckliga! ????
    Men va kul , grattis !! :D ja de blir mycket verkligare , men tycker fortfarande att de ör svårt att förstå ibland :o här blir de en liten tjej :)
  • Mysmilla
    kanommanvill skrev 2015-11-18 09:14:55 följande:

Men va kul , grattis !! :D ja de blir mycket verkligare , men tycker fortfarande att de ör svårt att förstå ibland :o här blir de en liten tjej :)

Åh grattis! Va kul! Allt blir väl inte verkligare än på förlossningen tänker jag.
  • Mysmilla

20+0 imorgon och moderkaka i framvägg.. Trots det fick min pojkvän känna bebisen röra på sig i fredags. Två gånger! Det var helt fantastiskt för oss båda. :)

• becka1989

Rul idag kl 8 bara ett par timmar till sen får vi se den lille ska bli både nervös och spännande :)

• camillis86

Var på RUL i torsdags och allt såg bara fint ut! bebisen är ca 17cm lång och väger 143g! en liten tjej! :D

• Ellile

Vad roligt att vi blivit några fler här inne! Själv har jag haft en del besvär med lite blödningar,men allt såg bra ut med lilla bebisen, här blir det en liten pojke! 
    Vad har ni andra kikat på för barnvagn? Vilken djungel det är, finns såååå många fina.

• camillis86

Jag har bara kikat lite som hastigast så känner inte alls att jag har koll... skulle behöva åka till nån butik där de kan hjälpa till å rekommendera utefter vilka behov man har! Har kikat lite på Emmaljunga som jag tycker är himla fina! i svart skinn/läder!! jättefin men undrar om det blir extra varmt beroende på materialet?! hm!
     Mannens syster hade dock en Kronan som hon var väldigt nöjd med! och en kollega har haft baby jogger?! tror den heter så! supersvårt känns det! Vill iaf ha en lättkörd vagn som funkar bra ute på lite mer "lantliga" vägar. Kommer inte köra speciellt mkt inne i stan men gärna i olika trevliga motionsspår etc! :)
    Nån som har nå bra tips?!

• Ellile
    camillis86 skrev 2015-11-25 14:40:19 följande:

Jag har bara kikat lite som hastigast så känner inte alls att jag har koll... skulle behöva åka till nån butik där de kan hjälpa till å rekommendera utefter vilka behov man har! Har kikat lite på Emmaljunga som jag tycker är himla fina! i svart skinn/läder!! jättefin men undrar om det blir extra varmt beroende på materialet?! hm!
     Mannens syster hade dock en Kronan som hon var väldigt nöjd med! och en kollega har haft baby jogger?! tror den heter så! supersvårt känns det! Vill iaf ha en lättkörd vagn som funkar bra ute på lite mer "lantliga" vägar. Kommer inte köra speciellt mkt inne i stan men gärna i olika trevliga motionsspår etc! :)
    Nån som har nå bra tips?!

Ja det finns ju så himla många olika! Jag är lite inne på en Emmaljunga Edge medDuo s black air chassit eller en stokke trailz, tycker dock inte sittdelen till stokke vagnen är så super fin :/. Det enda jag vet helt säkert just nu är iallafall att jag ska ha en vagn med lufthjul och som är svängbara fram, det tycker jag var lättast att köra!
Svar på tråden Aprilbebis 2016