• Ellile

Aprilbebis 2016

Hej!
    Själv plussade jag 30/8! Skulle vara roligt med fler som har BF April 2016 som vill följas åt, dela tankar och funderingar med!  :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-09-02 22:01
    Vilket datum har ni blivande aprilmammor bf?

• Svar på tråden Aprilbebis 2016
  • minnaaa

Jag plussade den 21 aug. Bf 23 april 2016!???? Är 20 år gammal. V8 nu. Alla skriver om sitt illamående och kräkningar. Äre bara jag som inte mår så illa?! ????

• minnaaa

Jag plussade den 21 aug. Bf 23 april 2016 :) Är 20 år gammal. V8 nu. Alla skriver om illamående och kräkningar. Äre bara jag som inte mår så illa?! :)

• bine87
    minnaaa skrev 2015-09-07 11:46:31 följande:

Jag plussade den 21 aug. Bf 23 april 2016 :) Är 20 år gammal. V8 nu. Alla skriver om illamående och kräkningar. Äre bara jag som inte mår så illa?! :)

Va glad att du mår bra. Min syster hade inte heller något direkt illamående och jag har jätteproblem på morgonen. Tar flera timmar för mig att kunna fungera. Jag kräks inte men går dubbelvikt typ och vill spy för det känns som att det skulle bli bättre. Är ungefär som en bakfylla faktiskt. Frusen och illamående och det känns bra så länge jag ligger kvar under täcket i sängen men sen går det mindre bra. Jag måste börja ha mariekex eller nåt vid sängen så att jag slipper resa på mig innan jag fått nåt i magen. Har ju tyvärr inte turen att bo med någon som kan ge mig det om jag glömt.

Just nu ligger jag på soffan och äter fruktsallad. Meningen är att jag ska vara redo och klar att åka och fira min syster om 35 min. Känner mig mindre pepp på att åka nånstans..
  • becka1989

Här har illamåendet blivit ännu värre inget hjälper det jag får i mig kommer upp på 20 min igår var jag helt slut orkade inte ens gå från toaletten till sovrummet spydde nog 15-20gånger igår och idag är det inte bättre heller, spytt redan 6gånger sen 9.

Känner mig inte så bra och längtan efter att få barn har försvunnit helt mår så dåligt att jag inte kan njuta av det hela

• Ellile
    minnaaa skrev 2015-09-07 11:45:07 följande:

Jag plussade den 21 aug. Bf 23 april 2016!???? Är 20 år gammal. V8 nu. Alla skriver om sitt illamående och kräkningar. Äre bara jag som inte mår så illa?! ????

Grattis till plusset! Hoppas det håller i sig och du slipper må illa!
  • Ellile
    becka1989 skrev 2015-09-08 11:26:36 följande:

Här har illamåendet blivit ännu värre inget hjälper det jag får i mig kommer upp på 20 min igår var jag helt slut orkade inte ens gå från toaletten till sovrummet spydde nog 15-20gånger igår och idag är det inte bättre heller, spytt redan 6gånger sen 9.

Känner mig inte så bra och längtan efter att få barn har försvunnit helt mår så dåligt att jag inte kan njuta av det hela

Har du provat sånna åksjukearmband från apoteket? Har hört att det funkat för vissa. Jag fick också Lergigan comp utskrivet igår, hoppas det ska funka för mig och att illamåendet går över snart. Man känner sig ju knappt som en levande människa just för tillfället!

• minnaaa

Absolut är jag glad och tacksam. Känner klart av illamåendet lite grann ibland, men inget jag ska klaga på när man jämför med er andra! Jag brukar inte ha några som helst problem på morgonen, utan det kommer efter lunch/framåt kvällen isåfall.. Hoppas det håller sig så!! :)

• bine87
    whereeveryouare skrev 2015-09-06 19:53:33 följande:

Hur gamla är ni här? :) 

Jag är 28.
  • bine87
    Ellile skrev 2015-09-08 22:14:19 följande:

Bine87 när har du bf? :)

27 April. Du då? :)
Svar på tråden Aprilbebis 2016