LindaPernilla skrev 2015-10-13 08:05:50 följande:
Godmorgon alla härliga blivande mammor!

Gick in i vecka 10 i lördags. Alla symtom är som bortblåsta. Inget illamående & inga ömmande bröst längre. Knepigt! Känner mig dock uppblåst & magen ser ut som en redig bulle på kvällarna, haha. Hade inga symptom alls mina tidigare 2 graviditeter, så jag oroar mig inte :)
2 veckor kvar till inskrivning! Galet mysigt! Hur gör ni? Går ni själva eller följer pappan med?
Vi har funderat lite på om att ta reda på kön eller inte. Första barnet tog vi reda på könet.. jag fick reda på graviditeten i vecka 22+2 och var 14 år, så jag ville ha det planerat allt som gick, haha.
Andra barnet ville vi INTE veta kön på. Men fick en UL bild på en klar och tydlig snopp! Hmpf!
Nu vet vi inte.. vi får la se! :)
Har inte heller jättemycket symtom, fast egentligen har jag nog det när man börjar räkna upp.. trötthet, molvärk, lite ömma bröst, ständigt hungrig.. :p
magen är svullen.. mest på kvällen! :)
en vecka till UL två veckor till Inskrivning.. sambon tyckte först han inte behövde följa med på UL då man inte kommer se så mycket men tror han vill de nu när jag visat lite bilder på hur mycket man faktisten ser... inskrivningen kommer han nog inte gå med på.. (mest för han jobbat på annan ort och tiden hos BM är mitt på dagen)
vi har inte diskuterat om vi vill veta könet. men tror inte jag vill veta.. men kommer ändå vara så nyfiken! :)