MakeitHappen skrev 2015-10-15 19:38:33 följande:
Men så länge det är bra för en så äre bra :D
haha ja hon var jättestolt över att fortfarande kunna ha sina vanliga byxor genom graviditeterna haha.. :p
hahahaha! jag känner igen mig direkt där.! Sambon kan titta på mig och säger "seriöst?!!"
hahaha ja men va fasen du har gett mig bebisen så du får stå ut med gaserna med ;p de måste ju ut! kan ju inte hålla gaserna kvar inne haha
Nej men precis, vi har lyckats bli gravida då får vi njuta o må bra och hoppas allt går vägen :D
ja symtomerna är inte många men samtidigt ibland är det de när jag tänker efter.
hungrig som en varg fast jag precis ätit, gaser, magen svullen, går upp i vikt, kissar 1-2 gånger på natten, ibland molvärk, ibland ömma bröst.... osv
men inte de stora "illamående symtomen" :p så vi är nog gravida skulle jag tro :p
Haha, jag förstår det, Billigt och bra ????!
Haha, eller hur. Men vill ju se bebisgravid ut inte uppblåst ????! Som tur är (om man nu ska säga så) så jobbar min gubbe borta 7 dagar i veckan så det är bara varannan vecka som vi ses. Så denna vecka när jag är ensam med katten så mår magen bra, haha! Tur att katten inte är finkänslig ;)
Ja, lite konstigt är det. Först när man börjar tänkt på symtomen som de finns där. Förutom de små sakerna som påminner en :) Än så länge ligger jag kvar i min vikt. Men det tycker jag bara är bra, jag väger 3-5 kg mer än vad jag önskar att jag vägde som icke gravid. Så det är helt okej :D