• Svar på tråden Majbebisar 2016
  • Cherryay

Kumla :) har dock större delen av min familj uppe i Gnarp (södra Norrland) och sambons tvillingbror bor i Varberg så vi rör oss en del i de krokarna också ;)

• EmPe
    Loviedovie skrev 2015-10-15 21:35:28 följande:

Malmöområdet! Någon i närheten?

Malmö här;)
  • emjh

Västerås med stuga i Hälsingland och maken från Torsåker i Gästrikland. :)

• emjh

Imorgon ska jag hämta maken som varit bortrest i tre veckor.

Jag tror aldrig jag varit så trött men det har ändå gått bra, det värsta är att jag varit sjuk hela tiden (bihåleinfl. & hosta) och något av barnen har vaknat varje natt.

Maken längtar efter vissa saker när han kommer hem men det enda jag drömmer om är att få sova, haha.

• MakeitHappen
    1112NL skrev 2015-10-15 20:45:54 följande:

Också Halland men Halmstad så vi är ju nära varandra geografiskt då Makeithappen

bexx skrev 2015-10-15 21:28:54 följande:

Samma här. Halland , Halmstad:)

Cherryay skrev 2015-10-15 21:53:27 följande:

Kumla :) har dock större delen av min familj uppe i Gnarp (södra Norrland) och sambons tvillingbror bor i Varberg så vi rör oss en del i de krokarna också ;)

Kul, kanske man kan ta nån fika om några veckor när magarna börjar synas lite :)

• 1112NL
    MakeitHappen skrev 2015-10-16 07:51:34 följande:
    bexx skrev 2015-10-15 21:28:54 följande:

Samma här. Halland , Halmstad:)

Kul, kanske man kan ta nån fika om några veckor när magarna börjar synas lite :)

Vore trevligt!
  • Loviedovie
    EmPe skrev 2015-10-15 22:09:42 följande:

Malmö här;)

Vad roligt!
  • skepparbarn

Jag bor i Söderhamn men kommer från Bollnäs. Är relativt nyinflyttad :)

• nonameleft
    MakeitHappen skrev 2015-10-15 19:32:11 följande:
    Hej och grattis :)

Okej får man fråga var du bor då som har det så annorlunda gentemot Sverige.
    men borde inte det göra att du blir mindre orolig ? :) då har du ändå sett livstecken från månad till månad..

hehe inte liten mage du har, men jag kan hålla med om att på kvällen så är även min enorm, (tycker jag) men det är för man är van att veta hur magen brukar se ut så man ser minsta förändring.
    Hej och tack!

Jag bor i Frankrike. Och visst har du rätt att man borde bli mindre orolig av att få se bebis så ofta. Oron kommer nog snarare av alla tidiga missfall jag haft. Den senaste veckan har dock oron börjat släppa och imorgon har jag gått 12 veckor så det känns som att man kan andas ut lite.

Ja magen är enorm (tycker jag) men det beror nog p
    å att den verkligen är helt platt i vanliga fall. Jag är rätt kort så antar att tarmarna inte har så mycket plats att röra sig på ;)

Svar på tråden Majbebisar 2016