MakeitHappen skrev 2015-10-14 18:14:34 följande:
Jaha så du tänker så. köpa större storlek på byxorna. men såklart stretchbyxor är ju kanon och kan nog inte se fel ut så du gjorde nog ett bra val :)
När min syrra var gravid så hade hon sina egna jeans hela tiden men de var aldrig knäppta under magen, hon spände åt med gummiband!! haha men de funkade..
men jag kommer nog köpa mammabyxor efter jag sett att det finns en juvel där inne, :)
absolut !! :)
har du nån hemsk illamående eller nåt sånt? jag har turen att slippa det , (ta i trä) haha :P
Ja, det känns som en bra början, i alla fall för mig :)
Haha, ja varför inte. Bara de sitter där de ska och är bekväma så varför inte, billigt och bra med gummisnoddar :p!!!
Ja, ett par mammabyxor blir det för mig senare med skulle jag tro :)
Nej, jag mår också förvånansvärt bra. Märker bara av illamåendet om jag fuskar med matintaget :) så jag ska absolut inte klaga. Det värsta är väl att magen inte fungerar som den ska. Och jädrar vad gaserna kan lukta unk, Hahaha!
Tycker det är en svårbalansgång att vara glad och nöjd för att man mår så pass bra och att inte oroa sig för att symtomen dör ut för att fostret inte skulle må bra. Men vad tusan, att bli gravid är inte illa pinkat :D
Hur går det för dig med dina symtom då? :)