Acamilla skrev 2015-10-14 19:49:52 följande:
Ja, det känns som en bra början, i alla fall för mig :)
Haha, ja varför inte. Bara de sitter där de ska och är bekväma så varför inte, billigt och bra med gummisnoddar :p!!!
Ja, ett par mammabyxor blir det för mig senare med skulle jag tro :)
Nej, jag mår också förvånansvärt bra. Märker bara av illamåendet om jag fuskar med matintaget :) så jag ska absolut inte klaga. Det värsta är väl att magen inte fungerar som den ska. Och jädrar vad gaserna kan lukta unk, Hahaha!
Tycker det är en svårbalansgång att vara glad och nöjd för att man mår så pass bra och att inte oroa sig för att symtomen dör ut för att fostret inte skulle må bra. Men vad tusan, att bli gravid är inte illa pinkat :D
Hur går det för dig med dina symtom då? :)
Men så länge det är bra för en så äre bra :D
haha ja hon var jättestolt över att fortfarande kunna ha sina vanliga byxor genom graviditeterna haha.. :p
hahahaha! jag känner igen mig direkt där.! Sambon kan titta på mig och säger "seriöst?!!"
hahaha ja men va fasen du har gett mig bebisen så du får stå ut med gaserna med ;p de måste ju ut! kan ju inte hålla gaserna kvar inne haha
Nej men precis, vi har lyckats bli gravida då får vi njuta o må bra och hoppas allt går vägen :D
ja symtomerna är inte många men samtidigt ibland är det de när jag tänker efter.
hungrig som en varg fast jag precis ätit, gaser, magen svullen, går upp i vikt, kissar 1-2 gånger på natten, ibland molvärk, ibland ömma bröst.... osv
men inte de stora "illamående symtomen" :p så vi är nog gravida skulle jag tro :p