MakeitHappen skrev 2015-10-16 18:24:23 följande:
Ja men precis. men bebisgravid blir vi nog snart ska du se :D en bara längtar efter den fina magen.
haha ja men för hans skull är det ju bra han jobbar borta ;p haha du, katter kan ha minst lika äckliga fisar dom! men du ... har ni innekatt? läste någons blogg att hon fick förbud av sin BM att rensa kattlådan (minns inte vilken vecka hon va i) pga hon va gravid.. kolla upp det :)
Ja men precis. jag har alltid haft svårt att gå upp i vikt men så när jag fyllde 30 så vände det och vågen sprang iväg :p men helt okej, speciellt nu när det är nått fint som väger :D
Bergvik, guh vad kul, jag gick högstadiet i Bergvik. Kanske vet jag vem han är? När är han född? Jag är född -88 och har inte så bra koll på varken äldre eller yngre. Så om du/ni passerat 30 så är chansen liten, men så är Bergvik en liten by :D haha!
Åhå, nä våran katt är bannlyst från lådan, det mitt krav på att ha katt. Men bor man o hus så vill man ha en musjägare ;) men tack för tipset, det visste jag inte! Än så länge har han hållt sina fisar från mig :p
Jag har haft sån mensvärk idag så jag har blivit ganska nojig här. Jag hoppas att det bara är växtvärk eller nått annat men att det är bra där inne. Usch vad jag längtar tills man slipper oroa sig XD