• Svar på tråden Majbebisar 2016
  • skepparbarn
    Acamilla skrev 2015-10-16 22:20:13 följande:

Bergvik, guh vad kul, jag gick högstadiet i Bergvik. Kanske vet jag vem han är? När är han född? Jag är född -88 och har inte så bra koll på varken äldre eller yngre. Så om du/ni passerat 30 så är chansen liten, men så är Bergvik en liten by :D haha!

Åhå, nä våran katt är bannlyst från lådan, det mitt krav på att ha katt. Men bor man o hus så vill man ha en musjägare ;) men tack för tipset, det visste jag inte! Än så länge har han hållt sina fisar från mig :p

Jag har haft sån mensvärk idag så jag har blivit ganska nojig här. Jag hoppas att det bara är växtvärk eller nått annat men att det är bra där inne. Usch vad jag längtar tills man slipper oroa sig XD

Då gick du i samma klass som min karl, han gick på bergvik och är också 88 ;)

Nordin heter han :)
  • Acamilla
    skepparbarn skrev 2015-10-16 23:59:26 följande:

Joakim ? :p
  • MakeitHappen
    Acamilla skrev 2015-10-16 22:20:13 följande:
    Bergvik, guh vad kul, jag gick högstadiet i Bergvik. Kanske vet jag vem han är? När är han född? Jag är född -88 och har inte så bra koll på varken äldre eller yngre. Så om du/ni passerat 30 så är chansen liten, men så är Bergvik en liten by :D haha!

Åhå, nä våran katt är bannlyst från lådan, det mitt krav på att ha katt. Men bor man o hus så vill man ha en musjägare ;) men tack för tipset, det visste jag inte! Än så länge har han hållt sina fisar från mig :p

Jag har haft sån mensvärk idag så jag har blivit ganska nojig här. Jag hoppas att det bara är växtvärk eller nått annat men att det är bra där inne. Usch vad jag längtar tills man slipper oroa sig XD
    Han är född 85 och har inte det vanligaste efternamnet så man kanske hört talas om det, men OM du får reda på vem han är så får ni inte outa någonting där uppe då vi inget sagt till hans familj ännu :P

haha ja men va bra! åh då kommer la den in dagligen med lite presenter till dig eller ? :p  hahaha härligt

men du det är ingen mensvärk utan molvärk/växtvärk-! NJUT ;p haha
  • MakeitHappen
    skepparbarn skrev 2015-10-16 23:56:50 följande:
    Haha jag bor i Vannsätter i Bergvik :)) Världen är liten.
    Min sambos familj bor i Vannsätter :P
  • MakeitHappen
    skepparbarn skrev 2015-10-16 23:59:26 följande:

Acamilla skrev 2015-10-17 07:54:05 följande:
    Haha sambon berätta nu att han gick i samma klass som Joakim Nordins storasyster ;p

• Acamilla
    MakeitHappen skrev 2015-10-17 08:57:54 följande:
    Han är född 85 och har inte det vanligaste efternamnet så man kanske hört talas om det, men OM du får reda på vem han är så får ni inte outa någonting där uppe då vi inget sagt till hans familj ännu :P

haha ja men va bra! åh då kommer la den in dagligen med lite presenter till dig eller ? :p  hahaha härligt

men du det är ingen mensvärk utan molvärk/växtvärk-! NJUT ;p haha
    Hehe, absolut inte. Jag har nog aldrig ens pratat med han iaf. Och är din karl 3 år äldre så har jag nog ingen aning. Men det är lite häftigt att världen känns så liten ibland :)

Nej då, vår katt är helt underbar. Han har aldrig tagit in någon present. Han kommer in och äter, sover och myser, resten gör han utomhus :D

Ja det måste vara växtvärk, men det vart så påtagligt att det kändes som om nått var fel. Men idag är det bättre. Och tydligen så har flera upplevt det och att det gått bra :) så det är nog ingenting att oroa sig för :)
  • MakeitHappen
    Acamilla skrev 2015-10-17 09:32:44 följande:
    Hehe, absolut inte. Jag har nog aldrig ens pratat med han iaf. Och är din karl 3 år äldre så har jag nog ingen aning. Men det är lite häftigt att världen känns så liten ibland :)

Nej då, vår katt är helt underbar. Han har aldrig tagit in någon present. Han kommer in och äter, sover och myser, resten gör han utomhus :D

Ja det måste vara växtvärk, men det vart så påtagligt att det kändes som om nått var fel. Men idag är det bättre. Och tydligen så har flera upplevt det och att det gått bra :) så det är nog ingenting att oroa sig för :)
    Ja lite kul äre att världen är så liten som du säger, hade ju velat fler va gravida där jag bor :p haha äre så svårt att föröka sig ? ;p

åh underbart men sådan härlig katt. Vi får tillgång till vårt hus 2/11 och efter vi flyttat dit vill jag med ha katt :D men väntar nog till våren eller sommaren :)

jasså vare så starkt ojdå. det kanske är två som växer där inne ;) haha
  • Acamilla
    MakeitHappen skrev 2015-10-17 09:49:38 följande:
    Ja lite kul äre att världen är så liten som du säger, hade ju velat fler va gravida där jag bor :p haha äre så svårt att föröka sig ? ;p

åh underbart men sådan härlig katt. Vi får tillgång till vårt hus 2/11 och efter vi flyttat dit vill jag med ha katt :D men väntar nog till våren eller sommaren :)

jasså vare så starkt ojdå. det kanske är två som växer där inne ;) haha
    Hehe, jaaaa. Jag längtar tills man känner sig så säker så att man kan börja berätta för folk och prata med mina vänner som har barn och mina föräldrar. Så man kan dela sin lycka. Jag vet att min kusin och hans tjej ska ha barn i april, de bor inte så långt härifrån :)

Oj vad roligt, grattis till huset :) inte långt kvar till inflyttning. Tur att magen inte kommer vara i vägen för att boa in er i huset :)!

Oj, shit. Det har jag inte ens tänkt på. Ändå så har jag alltid tänkt på att jag vill ha tvillingar så att de alltid ska ha varandra :p
  • skepparbarn
    Acamilla skrev 2015-10-17 07:54:05 följande:

Haha jajamen :)
  • skepparbarn
    MakeitHappen skrev 2015-10-17 09:03:59 följande:

Haha sambon berätta nu att han gick i samma klass som Joakim Nordins storasyster ;p

Haha ja världen är då liten.
Svar på tråden Majbebisar 2016