Acamilla skrev 2015-10-18 10:43:49 följande:
Vad roligt att ha någonting sånt gemensamt med en kollega :)! Måste vara jätteskönt att ha varandra att kunna prata med. Min kollega är sjukskriven på 25% vilket ger mig mer arbete än tidigare. På sätt och vis är det bra för dagarna går fortare när jag håller mig sysselsatt, annars är jag ganska oengagerad i mitt jobb just nu :p.
Ja, min sambo fyller 30 i veckan så det blir en helg full med överraskningar för hans del. Förhoppningsvis kommer ingen på festen ha tid att reflektera över att jag är nykter :D haha! Bara syrran då så kommer veta :)
Haha, vad roligt :D måste vara jättekul att berätta för henne sen då :)
Haha, Jaaa. Det hoppas jag att jag slipper vara med om faktiskt, 4 st en kilosklumpar och ca 11 veckor på sjukhus. Näe, 2 får vara okej, men jag ser nog helst att det är 1 parvel där inne ändå :)
Ja det ska bli kul att följas åt! haha mindre kul för chefen som då måste ha in två nya ;p haha...
ojdå men det va ju inte så kul att få mer arbetsuppgifter. vad jobbar du med ?
åh stort firande!! :D men du, det lär ju komma frågor om du inte dricker. speciellt om du inte ska köra? OM du brukar dricka vill säga!! :p alkoholfri öl eller vin. och hoppas ingen ser :p
tidigt i min graviditet så hade iv kräftskiva, jag skulle kört men blev inte så. och då försökte ju de med att jag kunde dricka alkohol jag får ju ändå skjuts hem... men jag drack ingen alkohol o som tur va ifrågasatte ingen det!
Ja men precis. jag har inget emot tvillingar men tror ändå att första barnet vill jag ha en. som jag nog kommer skämma bort lite, pga den är efterlängtad efter två missfall :p
men ska försöka att inte skämma bort den för mö, för vet på jobbet hur jävliga bortskämda barn kan va :p Jobbar på förskola :p