MakeitHappen skrev 2015-10-18 11:31:04 följande:
Ja det ska bli kul att följas åt! haha mindre kul för chefen som då måste ha in två nya ;p haha...
ojdå men det va ju inte så kul att få mer arbetsuppgifter. vad jobbar du med ?
åh stort firande!! :D men du, det lär ju komma frågor om du inte dricker. speciellt om du inte ska köra? OM du brukar dricka vill säga!! :p alkoholfri öl eller vin. och hoppas ingen ser :p
tidigt i min graviditet så hade iv kräftskiva, jag skulle kört men blev inte så. och då försökte ju de med att jag kunde dricka alkohol jag får ju ändå skjuts hem... men jag drack ingen alkohol o som tur va ifrågasatte ingen det!
Ja men precis. jag har inget emot tvillingar men tror ändå att första barnet vill jag ha en. som jag nog kommer skämma bort lite, pga den är efterlängtad efter två missfall :p
men ska försöka att inte skämma bort den för mö, för vet på jobbet hur jävliga bortskämda barn kan va :p Jobbar på förskola :p
Haha, ja men det blir ju chefens problem :D haha, och om du jobbar på en förskola så finns det vikarier överallt ;)
Jag är tidningsplanerare och annonsproducent :) så sitter och planerar "skalet" på Dalarnas dagstidningar och gör tidningsannonser. Så det är inte så slitigt :)
Ja, det kommer bli riktigt kul :) hoppas bara inte att det blir en sån där tröttdag då man vill somna kl. 7 :p! Lär ju inte orkar hålla igång hela kvällen :/! Ja, jag dricker ju alkohol i vanliga fall, men har ofta alkoholfria drycker med mig, så att jag enbart dricker alkoholfritt... Näe, det går nog att smyga med :D!
Det är egentligen en ganska konstig syn på alkohol som vi har, att man inte skulle ha lika kul eller vara lika kul som om när man har druckit :p
Ja, man får skämma bort i lagom mängd :) och helst med massa kärlek :D
Får jag fråga i vilken/vilka veckor du fick missfall tidigare? När har du bf nu förresten :)?