Acamilla skrev 2015-10-18 18:55:18 följande:
Haha, ja men det blir ju chefens problem :D haha, och om du jobbar på en förskola så finns det vikarier överallt ;)
Jag är tidningsplanerare och annonsproducent :) så sitter och planerar "skalet" på Dalarnas dagstidningar och gör tidningsannonser. Så det är inte så slitigt :)
Ja, det kommer bli riktigt kul :) hoppas bara inte att det blir en sån där tröttdag då man vill somna kl. 7 :p! Lär ju inte orkar hålla igång hela kvällen :/! Ja, jag dricker ju alkohol i vanliga fall, men har ofta alkoholfria drycker med mig, så att jag enbart dricker alkoholfritt... Näe, det går nog att smyga med :D!
Det är egentligen en ganska konstig syn på alkohol som vi har, att man inte skulle ha lika kul eller vara lika kul som om när man har druckit :p
Ja, man får skämma bort i lagom mängd :) och helst med massa kärlek :D
Får jag fråga i vilken/vilka veckor du fick missfall tidigare? När har du bf nu förresten :)?
Haha ja men precis, jo vikarier finns alltid som du säger så det ska va lugnt :)
åh rätt slappt du :p haha
haha nej du får försöka sova middag under dagen omd u har möjlighet till det så kanske du orkar va vaken på kvällen hehe :p
nej men de är helt sjukt att man "måste" dricka alkohol för att ingen ska kommentera något!! :/
åh ja massa kärlek!!! <3
ja mitt första i November 2014 vecka 10 (9+0)
mitt andra i Februari 2015 vecka 8 (7+2)
Nu är jag i vecka 10 (9+4) så en milstolpe var för 4 dagar sen! jätteläskigt.
har BF 18 maj :)