MakeitHappen skrev 2015-10-20 18:33:46 följande:
Ja ni kanske har fullt upp hela dagen :p aja det återstår la bara att se :D när är kalaset?
tack ;P åh se där ja... men var vi bara en vecka skillnad? hade för mig du var längre efter men sen har jag inte riktigt den kollen haha men kul :)
RUL har vi inte heller pratat om, men blir väl runt jul för mig med då ? hoppas före för vi hade ju tänkt åka till Bergvik ju över jul... men va kul att du äntligen får ett datum att se fram emot :D
jag tror jag haft en så kallad spökvecka men knappt nått symtom. men nu börjar molvärken komma tillbaka :) härligt :p
Ja, det blir fullt upp :) fredag-lördag har jag bokat en svit :) Sen är tanken att vi ska åka "hem" den ligger ca 2 1/2 timmes bilfärd härifrån så har jag bokat en lokal typ 2 minuter hemifrån (med bastu) som vi "kör förbi" (eller inte :D ) och där ska vi vara vid halv 4 tiden :p... Så om jag vill sova så får han köra, men då gäller det att jag vaknar i tid :D haha
Jag har bf den 25 maj men har en känsla att jag kommer bli framflyttad då min cykel mer ligger på 26 dagar och inte 28 ;)
Ja det hade ju varit perfekt att komma dit och visa bilden på bebisen :D
Ooh, bävar inför de där spökveckorna! Det är skönt när graviditeten för sig påmind :D