Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Folk kommer fråga.. jaha är du med barn.. ska man ljuga då.. för att sen berätta v.12..
Magen kan jag stoppa in under stora tröjor.. hur gör ni om folk frågar?
"Oj vilken opassande fråga", sa jag när någon frågade iom att jag inte drack på vår jobbfest för nån vecka sedan. Det är verkligen ingen annans business. Tycker om att göra folk obekväma när de uppenbarligen inte kan tänka sig för innan de öppnar munnen.
Ska på fest i helgen också och har redan informerat vänner som ska dit om att jag äter penicillin och således inte kan dricka.
"Oj vilken opassande fråga", sa jag när någon frågade iom att jag inte drack på vår jobbfest för nån vecka sedan. Det är verkligen ingen annans business. Tycker om att göra folk obekväma när de uppenbarligen inte kan tänka sig för innan de öppnar munnen.
Ska på fest i helgen också och har redan informerat vänner som ska dit om att jag äter penicillin och således inte kan dricka.
Jag har världens bästa ursäkt :)
Jag fick för 8 dagar sen inflammation på balansnerven och svimmade på jobbet och var sedan hemma pga det i 5 dagar så alla vet att jag måste ta det lugnt och inte dricka alkolhol på minst 4 veckor :)
Fast man ska ju inte behöva vara hemma för att man inte dricker. Tror jag ska säga, fast jag har ingen lust att dricka. Pallar iteva bakis den här mörka tiden.. är trött som det är. Så kan man ju säga typ, måste man alltid dricka?
Usch och jag ska iväg på hotellvistelse med några vänner både nära och onära den 14-15 nov.
Alla där är riktiga festprissar och dricker jag inte kommer alla fatta.
Funderar på att inte följa med.
Är otroligt orolig hur min chef kommer och ta det, hon kanske blir arg :( har precis fått fast efter 3 år som vikarie, jobbar som usk. Vi trodde inte vi kunde få fler, försökt i några år och första försöket med bi drottnings gelé kapslar så blev jag gravid.
jag har med en bra anledning, dricker inte sedan min operation, alla håller med och tycker jag är duktig! haha
kan visa bild, 4 månader sedan och några dagar sedan, 
en till

Jag är gravid med första barnet och har en del mage dygnet runt :P detta är på kvällen. Skiljer nog kanske ett par cm på morgon och kväll. Är i v. 8(7+4).
(Hoppas bild syns)