Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Missfall igen
Var gravid i september, testade den 13/9, BIM 16/9, det visade ett plus. Hann glädjas i en vecka, sedan började jag blöda 20/9 i vecka 6. Gjorde ett VUL som inte visade något foste. För någon vecka sen fick jag alla symptom igen, ont i brösten, illamående osv. Testade i söndags, fick ett plus, men började nu blöda igen. Missfall en gång till? Nästan precis samtidigt som förra gången. Det värsta är att jag knappt vill fortsätta försöka och testa, när det vänder så plötsligt. Har två barn sen tidigare, så jag kan tydligen få fullgångna graviditeter, hade ett utomkveds för 10 år sen.
En miljon kramar till dig!
Missfall igen
Var gravid i september, testade den 13/9, BIM 16/9, det visade ett plus. Hann glädjas i en vecka, sedan började jag blöda 20/9 i vecka 6. Gjorde ett VUL som inte visade något foste. För någon vecka sen fick jag alla symptom igen, ont i brösten, illamående osv. Testade i söndags, fick ett plus, men började nu blöda igen. Missfall en gång till? Nästan precis samtidigt som förra gången. Det värsta är att jag knappt vill fortsätta försöka och testa, när det vänder så plötsligt. Har två barn sen tidigare, så jag kan tydligen få fullgångna graviditeter, hade ett utomkveds för 10 år sen.
Idag har jag träffat min två dagar gamla systerdotter
Såå söt o doftar underbart
Idag har jag träffat min två dagar gamla systerdotter Såå söt o doftar underbart
Aldrig mer lergigan comp...! Däckade i soffan med hjärtklappning och har legart här helt utslagen mellan sömn och knapp vakenhet i snart tre timmar. Hög puls, skakig, orkar knappt sitta upp. Och denna skulle vara mer uppiggande än Postafen?!
Missfall igen
Idag har jag träffat min två dagar gamla systerdotter Såå söt o doftar underbart
Ni som har fått tidiga ultraljud, upplever ni att det är svårt att få dom? Jag har ett missfall i somras och skulle tycka att det skulle kännas mycket bättre nu om man kunde få ett ultraljud för att verkligen se om det lilla hjärtat tickar. Man vågar inte riktigt tro på att det är sant nu. Går in i v.8 på torsdag.
Jag har bett om ett ultraljud båda gångerna och aldrig blivit nekad. Förra gången fick jag ett i vecka 8 och idag vid hälsosamtalet fick jag ett nästa vecka när jag bör vara i v 8-9.