• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Orkide
    JaninaH skrev 2015-10-21 20:14:27 följande:

en till

Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
    Hejja dig, vad duktig du är!
  • Orkide

Är det bara jag som inte har något symtom förutom eventuellt trötthet (v6, 5+1). Bör jag vara orolig? :-/

• Taiga
    Orkide skrev 2015-10-21 22:11:36 följande:

Är det bara jag som inte har något symtom förutom eventuellt trötthet (v6, 5+1). Bör jag vara orolig? :-/

Vissa känner ingenting. Alla är olika! Finns ju t om de som inte vetat att de var gravida förrän förlossning....
  • Dance dance dance
    annieh897 skrev 2015-10-21 22:01:20 följande:

Är det bara jag som mår så dåligt att det inte går att jobba? Har suttit/legat i soffan mer eller mindre hela tiden sen i lördags. Så trött och illamående.

Samma här! Så eländig man känner sig. På något vis hade det ju varit enklare om man åtminstone hade ett "slutdatum" på illamåendet. Jag får panik när jag tänker på möjligheten att illamåendet kan sitta i ända till juni... :(
  • knaappeen
    Grus grus skrev 2015-10-21 22:02:29 följande:

Ja jag har hypotyreos så känner igen mig även där. Troligtvis det som orsakat mina två mf. Denna gången har de stenkoll på mig redan från början så hoppas på en bättre utgång denna gång.

Har också hypo och tror det är orsaken till.mina mf/ma. Självmedicinerat mig själv så ligger väldigt lågt nu, äntligen! Höjde 25 mer än läkaren ordinerade och hux flux kom en graviditet
    MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • Grus grus
    knaappeen skrev 2015-10-21 23:24:06 följande:

Har också hypo och tror det är orsaken till.mina mf/ma. Självmedicinerat mig själv så ligger väldigt lågt nu, äntligen! Höjde 25 mer än läkaren ordinerade och hux flux kom en graviditet

Hur stor dos är du ordinerad nu? Vilken tid har du ditt vul imorgon?
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • JaninaH
    Grus grus skrev 2015-10-21 22:02:29 följande:
    Ja jag har hypotyreos så känner igen mig även där. Troligtvis det som orsakat mina två mf. Denna gången har de stenkoll på mig redan från början så hoppas på en bättre utgång denna gång.
    ja jag har med hypo, men den har blitt bättre så jag hade minsta dosen, slutat med medicinen nu dock, men ska prata med min doktor inom det området nästa månad och se vad han säger!
    Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
  • JaninaH
    Orkide skrev 2015-10-21 22:10:53 följande:
    Hejja dig, vad duktig du är!
    tack tack :D
  • JaninaH
    knaappeen skrev 2015-10-21 23:24:06 följande:
    har du med vul imorgon?
  • Orkide
    Taiga skrev 2015-10-21 22:58:47 följande:
    Vissa känner ingenting. Alla är olika! Finns ju t om de som inte vetat att de var gravida förrän förlossning....
    Å jag vet. Har för mig att båda mina andra graviditeter har haft symptomfria dagar men känslan att inte veta hur pyret mår blir värre när man känner sig icke gravid :-/
Svar på tråden Junibebisar 2016