Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Är orolig för missfall, är otroligt hård i magen ,äter ni frö och katrinplommon och när jag trycket så blir det rosa på pappret ibland. Är det missfall??
Hej tjejer! Får man vara med här?
Enligt min app har jag bf 3/6, är i vecka 8 nu.
Har en son som fyller tre år nu i november så det blir vårat andra barn. :)
Jag har också BF 10 juni ????
Jag plussade förra veckan, har BF 20/6. Första barnet för mig och sambon, Vi är 29 båda två. Skräckblandad förtjusning detta...
Det kommer inte allt för ofta, tycker det är mest när jag Bajsar och tar i, rosa lite i flygning eller på pappret. Inget från rumpan det har jag med så inte där ifrån, inget rött och inget ont och inga klumpar
Jag vet att det kommer vara värt det i slutändan.... Men helvete vad dåligt jag mår. Har tagit postafen så mår inte illa just nu, men jag är mer död än levande och orkar knappt sitta upprätt. Vill bara sova dygnet runt. Hemma från jobbet för tredje dagen och inser att om jag ska jobba så får det bli med illamående för det går inte att medicinera mot det och hålla sig vaken.
Det kommer inte allt för ofta, tycker det är mest när jag Bajsar och tar i, rosa lite i flygning eller på pappret. Inget från rumpan det har jag med så inte där ifrån, inget rött och inget ont och inga klumpar
Vilken härlig tråd :)
Fick plus för en vecka, första barnet på g.
Appen visar att jag är i vecka 7, men misstänker nästan v 8! BF den 10 Juni ?? Någon annan här som har det datumet?
Ni som är uppblåsta och illamående. Prova minifomkapslar. Jag började ta dom igår och är knappt illamående alls idag. Helt ofarligt under grav och tas inte upp i kroppen utan tar bara bort gasbubblorna i tarmarna.
Tack för tipset Majpan! Jag blir tokig på min mage,det är i totalt uppror ;) värt att prova miniform!