Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Har oxå BF 20 juni, :)
Jag plussade förra veckan, har BF 20/6. Första barnet för mig och sambon, Vi är 29 båda två. Skräckblandad förtjusning detta...
Ja ibland tar jag i mycket, stenhård liksom, har hört att det kan vara farligt och krysta för mycket, svårt och tro på det
Ja ibland tar jag i mycket, stenhård liksom, har hört att det kan vara farligt och krysta för mycket, svårt och tro på det
Wohoooopp, fick bokat ett tidigt VUL om en vecka. Känns skönt att liksom bekräfta graviditeten och se om där finns något. Kommer då vara på sista dagen innan jag går in i vecka 10 (9+), så man borde ju kunna se lite. :) så spännande!!!
Är det fler det syns på? Jag har redan mage sen innan ( överviktig) men nu passar inte mina byxor, har gått upp knappt 1 kg
På mig syns det ganska tydligt på kvällarna.
Har oxå BF 20 juni, :)
Vilka va det som va i v7? Frågade förut om svullen mage. Min är verkligen stor.. efter ett antal missfall blir man väl paranoid..
Kanske skumt att tänka men oroar mig fr allt.. skönt att höra hur andra i v. 7 har det
Jag är i vecka 7 6+2
Jag är också i slutet av vecka 7.
Min mage är svullen speciellt på kvällen och det syns tydligt att jag är gravid. Väntar andra barnet.
Till jobbet är det stora blusar och lös sittande stickade tröjor som gäller :)