• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Inheaven
    JaninaH skrev 2015-10-21 20:14:27 följande:

en till

Sicken skillnad. Så otrooooligt bra jobbat av dig.
  • Grus grus

en till

Häftigt! Jag har gått igenom en liknande resa (utan operation), men har tyvärr gått upp allt igen under detta året och dess psykiska prövningar. Jag önskar att jag hade tillhört de som inte kan äta när de mår dåligt, jag tillhör kategorin tröstätare...

Sen, förlåt jag är knäpp, men om jag får fråga (du behöver inte svara, det är bara min hjärna som alltid ser lustiga detaljer), men varför står tavlorna på golvet?
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Mamma30

Mysig mage!

Erla skrev 2015-10-21 20:34:25 följande:

Jag är gravid med första barnet och har en del mage dygnet runt :P detta är på kvällen. Skiljer nog kanske ett par cm på morgon och kväll. Är i v. 8(7+4).

(Hoppas bild syns)

• Erla

en till

Men wow! vilken förändring! Himla bra jobbat alltså! :D
  • Erla
    Mamma30 skrev 2015-10-21 21:05:35 följande:

Mysig mage!

Tack ^^ Den är inte så mysig under arbetsdagarna då jag har jeans på mig haha. Midjebyxor går fetbort nu och har gjort det i snart två veckor XD
  • JaninaH
    Inheaven skrev 2015-10-21 20:42:46 följande:
    Sicken skillnad. Så otrooooligt bra jobbat av dig.
    Erla skrev 2015-10-21 21:10:08 följande:
    Men wow! vilken förändring! Himla bra jobbat alltså! :D
    Mamma30 skrev 2015-10-21 21:04:18 följande:

Så fin du är!

tack så himla mycket! kunde inte bli gravid, efter operationen föll jag gravid av misstag, haha!

Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
  • JaninaH
    Grus grus skrev 2015-10-21 20:54:04 följande:
    Häftigt! Jag har gått igenom en liknande resa (utan operation), men har tyvärr gått upp allt igen under detta året och dess psykiska prövningar. Jag önskar att jag hade tillhört de som inte kan äta när de mår dåligt, jag tillhör kategorin tröstätare...

Sen, förlåt jag är knäpp, men om jag får fråga (du behöver inte svara, det är bara min hjärna som alltid ser lustiga detaljer), men varför står tavlorna på golvet?
    vi har nyligen flyttat hit, ska renovera hela lägenheten så allt är på golvet, inte tagit tag i väggar och sånt =)

ja jag tråk äter, men anledningen till att jag va stor från börjar va inte för att jag åt för mycket det va helt enkelt mitt sköldkörtel problem..
    Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
  • annieh897

Är det bara jag som mår så dåligt att det inte går att jobba? Har suttit/legat i soffan mer eller mindre hela tiden sen i lördags. Så trött och illamående.

• Grus grus
    JaninaH skrev 2015-10-21 21:50:02 följande:

vi har nyligen flyttat hit, ska renovera hela lägenheten så allt är på golvet, inte tagit tag i väggar och sånt =)

ja jag tråk äter, men anledningen till att jag va stor från börjar va inte för att jag åt för mycket det va helt enkelt mitt sköldkörtel problem..

Ja jag har hypotyreos så känner igen mig även där. Troligtvis det som orsakat mina två mf. Denna gången har de stenkoll på mig redan från början så hoppas på en bättre utgång denna gång.
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
Svar på tråden Junibebisar 2016