Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
[quote=75906694][quote-nick]Orkide skrev 2015-10-22 06:24:50 följande:[/quote-nick]
Å jag vet. Har för mig att båda mina andra graviditeter har haft symptomfria dagar men känslan att inte veta hur pyret mår blir värre när man känner sig icke gravid.
Jag har inte heller mycket till symptom. Trött är jag men det är just det enda som är konstant. Molvärk och bröstvärk kommer och går. Men det var likadant när jag väntade mina andra så jag försöker att inte oroa mig.
[quote=75906694][quote-nick]Orkide skrev 2015-10-22 06:24:50 följande:[/quote-nick]
Å jag vet. Har för mig att båda mina andra graviditeter har haft symptomfria dagar men känslan att inte veta hur pyret mår blir värre när man känner sig icke gravid.
Jag har inte heller mycket till symptom. Trött är jag men det är just det enda som är konstant. Molvärk och bröstvärk kommer och går. Men det var likadant när jag väntade mina andra så jag försöker att inte oroa mig.
Hej alla!
Om jag nu är gravid så har jag BF ungefär 26/6!
Kan jag få lite stöd, gjorde ett CB digitalt i söndags som visade gravid 1-2 efter kanske 3 minuter.. Vet inte varför men testade med RFSU-test igår eftermiddag/kväll de blev negativt, blev helt ifrån mig. Så testade med morgonurinen idag och fick svaga streck, vad betyder detta? Tror att jag hade ägglossning ungefär 8/10.
Här har illamåendet satt igång med buller och bång. Jag lider av hyperemesis som innebär att man har extremt illamående under graviditet. Jag har haft det med mina två tidigare graviditeter och jag kan kräkas ända fram till v 25 och efter. Blev inlagd för svält med dropp i måndags då jag inte kan äta eller dricka. Jag var förberedd på att det skulle bli såhär men ändå känns det fruktansvärt när det väl drar igång. Brukar tappa runt 15 kg de första veckorna... utöver detta har jag inga andra symtom. Det enda jag oroar mig för just nu är att jag inte ska kunna äta någon julmat :D Är det någon annan som känner igen sig?
Hej alla!
Kan jag få lite stöd, gjorde ett CB digitalt i söndags som visade gravid 1-2 efter kanske 3 minuter.. Vet inte varför men testade med RFSU-test igår eftermiddag/kväll de blev negativt, blev helt ifrån mig. Så testade med morgonurinen idag och fick svaga streck, vad betyder detta? Tror att jag hade ägglossning ungefär 8/10.
Här är bild på de testen jag tog imorse!

Tror inte Du behöver oroa dig alls. Testa igen om två dar så ska du se att sträcken mörknat. Skiljer sig ju mkt på olika test. Jag fick gravid 1-2 på cb digital men ett knappt synligt test på RFSU testa tidigt. Sen ngn dag senare var alla sträck mörka.
Här är bild på de testen jag tog imorse!
Hej alla!
Hej, har följt er på avstånd en tid.
Nillaa, 33 år, Göteborg, första barnet, bf beräknad till 4 juni.
Mår i stort bra men är väldigt trött.
Trevlig tisdag!