Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Hej
BF 4/6 med första barnet.. Haft en del symptom men kan inte riktigt ta in att jag är gravid trots att jag vetat om detta i en månad nu.. ????
Inskrivning nästa vecka, är lite nervös känns så spännande ????
-23 år
Välkomna alla nya!
Elenius,vänta 3-4 dagar och testa igen. Låter som du har testat väldigt tidigt.
Det blir säkert ett fint plus på söndag :)
Slutet av v 7 och jag har molvärk,lätt illamående och är galet trött.
Min mage är också i totalt uppror och svullen.
Hur mår ni andra?
Lider med er som är väldigt illamående.
Hur slutar man oroa sig? BM sa att "så länge du har symptom så är det inget fel" men det är ju ren och skär lögn! Läser man trådar på familjeliv och andra ställen ser man ju många som haft symptom vars foster har varit döda i flera veckor.
Jag har bokat ett privat UL i v12, men det är inte kul att vara orolig i sex veckor till. Jag fattar inte varför de inte bara ger alla som vill ett VUL i vecka 8, det är ju nästan standard med viabilitets-VUL i andra länder. Varför plåga gravida kvinnor på det här sättet?
Om de upptäcker ett dött foster på mitt ultraljud vet jag inte var jag tar vägen.
Hej! Jag hoppar in här om det går bra :)
BF 21/6 (27 år, första barnet).
Innan jag plussade så drömde jag att jag ruvade :) I natt drömde jag att det stod två par pojkskor utanför dörren och att jag hade gjort två gravtest som visade att jag väntade tvillingar haha :)
I min kommun får man ett vul i början av graviditeten bara för att fastställa hur långt gången man är.
Säg att du har väldigt oregelbunden mens och inte vet hur många veckor du har gått så kanske du får ett.
Annars försök att slappna av,går det åt pipsvängen så gör det det ändå.
Min första graviditet slutade i missfall i vecka 13( när det skall vara säkert).
Du väntar barn :) inte missfall!!
Någon här som är gravid efter upprepade missfall?
Är gravid nu efter 3 missfall sen april. Är också en sån som testar för att lugna nerverna, dock så ökar inte mina tester i styrka. De minskar inte heller som de gjort de andra gångerna, de har ett fortsatt svagt streck allihop. Gjort Clearblue digital också där jag fick gravid 1-2, men vad jag vet så är jag nog något längre gången än så. Antar att det är för att jag har lågt hcg... Vågar man ens hoppas att detta ska gå vägen?
Förlåt för deppigt inlägg, men tänkte om någon kanske har varit i samma sits <3
Här är bild på de testen jag tog imorse!
här är stegring av mina. Sista tagen v.6
Fast det där är normala plus. Rfsu är ganska svaga.
här är stegring av mina. Sista tagen v.6

va på scan idag, visste att jag inte va i vecka 6+2, trodde jag va i 5+4 typ men vart tillbaka flyttad 1 VECKA?! jag menar jag trodde det skulle bli 4 dagar men.. för jag vet exakt på dagen, minuten, när vi hade sex, enligt mina beräkningar är 7 dagar konstigt.. det betyder då att ägget levde 7 dagar efter befruktning för att sedan slå rot! vilket inte låter normalt för mig?
Jag är sjukt orolig för att det va en liten säck sade dom med..
Yolk sac seen but no obvious fetal pole noted. ? to early. Står det vilket oroar mig.....

ska tillbaka om 2 veckor, den 5e nov, då borde jag vara i vecka 7+2.. så hittills är det BF 21 Juni och inte 14 Juni.. så håller vi tummarna att allt ser bra ut den 5e..
Vilka härliga plus! Ett plus är ett plus!