Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Usch, idag har jag inga symptom. Jag känner mig pigg, brösten gör inte ont längre och jag har inte kissat orimligt ofta. Läskigt. Jag går in i vecka sju på lördag.
Går in i v 7 i morgon och jag HATAR att vara gravid. Någon mer som mår illa dygnet runt och känner sig emotionellt nedbruten. Önskar så att jag kunde glädjas åt graviditeten och ett tillskott familjen men känner bara att den bidrar till att jag sviker alla runt mig. Jag orkar inte med mitt jobb, min underbara son eller min man. Någon mer som känner igen sig?
Jag vet att jag borde glädjas så för att jag är lyckligt lottad som lyckats bli gravid igen, speciellt med tanke på att det tog bra lång tid med ettan. MEN det är svårt att känna den glädjen när psyket sviker.
Eftersom det är min nr 2 och jag mådde precis lika illa förra gången gör det inte det hela lättare att veta att jag har MINST 6 veckor kvar av helvetet.
Förlåt att jag kommer här och förpestar tråden. Behövde bara få skriva av mig med några som kanske kan förstå. Min man försöker men hur skulle han någonsin kunna förstå när jag knappt gör det själv.
Samma här ! Varit hemma FN jobbet hela veckan :/ och ska till läkaren i em för fortsatt sjukskrivning :/ går in i vecka 8 imorgon! Hur långt gången är du?
Jag tycker så jäkla synd om er som mår såå illa och har kräkningar! Jag har haft tur med måttligt illamående bara, inget nära-att-kräkas illamående, ÄN. främst på kvällarna mår jag illa. Och om jag är hungrig. Inatt drömde jag dock att jag kräktes och vaknade av att det kändes som att jag hulkade! Fick sätta mig på sängkanten ett tag, sen gick det över.
Går snart in i vecka 4+5, känner ingenting alls i brösten har bara värk i magen lågt ut i sidorna lite snett över höftbenen! Verkar ju som om det är så vanligt med ont i brösten, så jag tycker de är konstigt att de är som vanligt för mig.
Någon mer som inte haft ont i brösten i början eller som inte har det nu?
ingen som reagerade eller citerade det jag skrev, jag som behövde stöd.. lite uppmuntran, jag är så sjukt orolig..
ingen som reagerade eller citerade det jag skrev, jag som behövde stöd.. lite uppmuntran, jag är så sjukt orolig..
I min kommun får man ett vul i början av graviditeten bara för att fastställa hur långt gången man är.
Säg att du har väldigt oregelbunden mens och inte vet hur många veckor du har gått så kanske du får ett.
Annars försök att slappna av,går det åt pipsvängen så gör det det ändå.
Min första graviditet slutade i missfall i vecka 13( när det skall vara säkert).
Du väntar barn :) inte missfall!!
va på scan idag, visste att jag inte va i vecka 6+2, trodde jag va i 5+4 typ men vart tillbaka flyttad 1 VECKA?! jag menar jag trodde det skulle bli 4 dagar men.. för jag vet exakt på dagen, minuten, när vi hade sex, enligt mina beräkningar är 7 dagar konstigt.. det betyder då att ägget levde 7 dagar efter befruktning för att sedan slå rot! vilket inte låter normalt för mig?
Jag är sjukt orolig för att det va en liten säck sade dom med..
Yolk sac seen but no obvious fetal pole noted. ? to early. Står det vilket oroar mig.....
ska tillbaka om 2 veckor, den 5e nov, då borde jag vara i vecka 7+2.. så hittills är det BF 21 Juni och inte 14 Juni.. så håller vi tummarna att allt ser bra ut den 5e..