Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Oj vilken debatt det varit här. Har läst ikapp just. Fick en liten klump i magen, trots att jag inte skrivit så mycket om min oro för mf/ma. Tycker det är orättvist mot de andra i gruppen som skrivit om sin oro att de ska känna sig ovälkomna. Har i tidigare graviditeten (som tyvärr inte gått vägen) också varit med i liknande grupper och alltid funnit dem som väldigt stöttande oavsett vad som skrivits, och att alla har stöttat varann i glädje och sorg. Hoppas att den här gruppen också kan bli så.
Oj vilken debatt det varit här. Har läst ikapp just. Fick en liten klump i magen, trots att jag inte skrivit så mycket om min oro för mf/ma. Tycker det är orättvist mot de andra i gruppen som skrivit om sin oro att de ska känna sig ovälkomna. Har i tidigare graviditeten (som tyvärr inte gått vägen) också varit med i liknande grupper och alltid funnit dem som väldigt stöttande oavsett vad som skrivits, och att alla har stöttat varann i glädje och sorg. Hoppas att den här gruppen också kan bli så.
Min lilla älskling vecka 7+6 (i fredags). Armar och ben och ett hjärta som slog. Vilken enorm kärlek man redan känner till detta lilla knyte!
Jag tror det ingår liksom i dessa typer av trådars livcykel.. Var nån för några sidor sedan som sade att det alltid blir såhär, att man pratar om missfall och dylikt i början, sen övergår ju det (naturligt) till nästa grej. Tror absolut denna tråden kommer bli mysig också! Jag tycker det är fint att man kan prata om allt, inte bara det roliga. Snart sitter vi och diskuterar sparkar, foglossningar och namn! :)
Hej hopp! Vill gärna hänga med i tråden. Plussade för en vecka sedan, det blir tredje barnet <3 känns overkligt, skitkul och mysigt! Bf 22/6 enl appar men tror det är nån dag senare.. Ska bli roligt att följas åt :)
Grattis Primavolta :)
Jag plussade också i morse, av en slump dock. Var på sjukhus av andra anledningar och dom passade på att ta ett graviditetstest.
Så preliminärt BF den 28/6..
Välkomna och stort grattis till era plus
Tack snälla Inheaven :)