Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Enligt min app står de 4+5
våra föräldrar vet, och de bara sa vi det till ;)
Funderar dock på hur vi ska berätta lite roligare för resterande :)
är det fler än jag som känner sig deppiga?
Det går väldigt mycket i vågor, men känner mig oerhört nedstämd än så länge denna graviditeten :(
våra föräldrar vet, och de bara sa vi det till ;)
Funderar dock på hur vi ska berätta lite roligare för resterande :)
är det fler än jag som känner sig deppiga?
Det går väldigt mycket i vågor, men känner mig oerhört nedstämd än så länge denna graviditeten :(
Tror också att det är väldigt vanligt! Humöret är inte dom det brukar och inte kroppen heller!
Här är en till som är deppig. Speciellt på kvällarna, av någon anledning.
Hej hej allihopa. Jag plussade i fredags på min sons 3årsdag ????
Enligt babyappen ska jag ha bf 27/6 ????

Är också deppig. Vill bara ligga i soffan hela dagarna. Det är sjukt jobbigt att ta sig till jobbet vissa dagar pga detta. Vill bara vara hemma!
Kanske kan ni hjälpa mig:
Hade mens senast 13-18 september, tog ägglossningtest 8 oktober som visade positivt. Pga ett MA i augusti hade jag inte alls koll på min BIM i oktober... Så 16 okt tog jag ett test som visade negativt sen på söndagen tog jag ett till: gravid 1-2, tog ytterligare ett test igår för att mina symtom var obefintliga: gravid 2-3 stod det då :D känner mig lugnare nu!
Meeeen vilken vecka är jag i?! Haha enligt app 5+0? Men borde inte stämma. Kram!
Jag är nog inte så deppig, mer frustrerad över allt. Jobbar på ett boende (natt) och jag bara orkar inte. Var "tvungen" att berätta för min kollega (arbetar bara med honom) att jag var gravid då vi hade en boende som var väldigt, väldigt aggressiv och otäck, så jag ville att han skulle vara med på att jag kommer inte att stå i närheten om hen gick igång. Annars är det bara sambon (så klart) som vet att vi väntar, min syster och en nära tjejkompis (hon köpte testen till mig, för hon skulle förbi, så det var svårt att fejka att de var negativa xD) Vi kommer att berätta för hans föräldrar och min pappa (Min mamma finns inte längre) och närmast släkt i Dec när vi är i v 12, jag vill inte göra dem ledsna om det inte skulle gå vägen så här tidigt. Med min vän och syrra vet jag att de blir ledsna för min skull om det skiter sig, men med föräldrar osv finns risken att man måste trösta dem med ifall det blir så.
Jag mådde jättedåligt i början när jag väntade barn nummer två. Det gick så långt att jag fick panikångest och deppiga känslor som satt i de första veckorna. Denna gång har jagat bättre. Kanske för att denna lilla är en hoppsan och jag redan har två barn. Denna lilla bär inte med sig allas förväntningar på samma sätt som tvåan fick göra. Denna är bara glädje och bonus.
Är det nån mer än jag som går runt med förhöjd temp? Min tycks ligga runt 37,6 på dagen, vilket är nästan en grad högre än normalt, när jag har 36,7. Undra på att jag är så trött...
Har invandrare gått upp nåt i vikt? Jag är på 6+1 eller 6+2 och har ökat två kilo.