Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Härligt att dom flesta känner som jag.
Jag kommer att komma tillbaka om nån vecka när allt har lugnat sig ;)
Längtar till den tid då vi kan dela med oss av UL bilder och magar och diskutera drömvagnen osv.
Men just nu känner jag att jag själv behöver lite distans från all oro.
Kram på er alla! Klappa era magar ikväll och gläds över det lilla mirakel som ligger där inne!
Denna tråden är till gör prat om ALLT dom rör en graviditet oavsett om det rör oro om missfall, barnvagnsköp, svullen mage eller kräkkänslor.
Passar det inte er så har ni valmöjligheter...
Här ska vi inte utesluta vare sig det ena eller andra..
Så fortsätt gärna skriva er oro, jag finns iag för att stötta er...
Och till er andra så pratar jag gärna allt annat med. :)
Men oro är väl en del av början på en graviditet.. tror det är de första mamma instinkt man får. Är ju även en del som fått mf i tråden. Jag pratar allt från mf till gravtest o mat. Men just nu har jag inte problemet med bajs eller vill lägga upp en fläskig v.8 mage (troligt mer flebb är bebis) jag tycker om att läsa verkligheten av en graviditet dvs mf oro fram till v 12, kub oro, förlossningen osv..
Bara mina tankar ps chockadpudding lite nyttigare variant pro-pudding eller vad den nu heter finns på ica! Yuuumm
Skål för det. Amen!
Nu går jag på en sisådär 2h övertid så nu bänder jag ner ögonlocken och låter drömmarna ta över.
Vad ledsen och besviken jag blir när du uttryckligen dömmer folk här som skriver om riktig oro. Oro för att något ska gå fel med ett liv i magen. Ingen ska skämmas för att skriva här. Jag skäms å era vägar, hoppas nu ingen håller inne med sin oro, sitter ledsen o orolig hemma. Grubbla här med all rätt.
Ni som är i lyckorus skapa en positiv tråd men gör det utan att kranka ner på andra för hur VI använder tråden. Skapa den bara! Typiskt FL användare. Tänker inte längre än vad tangentbordet räcker till.
JAG väntar mitt tredje barn, aldrig fått MF men jag är fortfarande orolig för vad som kan gå fel! Jag är lycklig också över det mirakel jag väntar och det är enkelt att vara lycklig och ensam. Men att vara ensam och orolig det är jag KASS på och hur bra o stöttande min sambo är så vill jag höra andras åsikter, era.
Blev lite besviken på er nu denna lördagskväll, första gången i en gravidtråd faktiskt.
Vad ledsen och besviken jag blir när du uttryckligen dömmer folk här som skriver om riktig oro. Oro för att något ska gå fel med ett liv i magen. Ingen ska skämmas för att skriva här. Jag skäms å era vägar, hoppas nu ingen håller inne med sin oro, sitter ledsen o orolig hemma. Grubbla här med all rätt.
Ni som är i lyckorus skapa en positiv tråd men gör det utan att kranka ner på andra för hur VI använder tråden. Skapa den bara! Typiskt FL användare. Tänker inte längre än vad tangentbordet räcker till.
JAG väntar mitt tredje barn, aldrig fått MF men jag är fortfarande orolig för vad som kan gå fel! Jag är lycklig också över det mirakel jag väntar och det är enkelt att vara lycklig och ensam. Men att vara ensam och orolig det är jag KASS på och hur bra o stöttande min sambo är så vill jag höra andras åsikter, era.
Blev lite besviken på er nu denna lördagskväll, första gången i en gravidtråd faktiskt.
Då har vi haft en del liknande symtom. Jo det känns helt konstigt att träna magen nu, då dom inre magmusklerna och bäckenbotten men tydligen jätteviktigt enligt min PT.
Nu känner jag mest bara av dom tokömma brösten.
Jösses i en tråd med såhär många användare är det väl inte konstigt att vi fungerar olika? Vissa mår bra av att ventilera oro medan vissa mår dåligt av att läsa det, inte så konstigt och inget att bli upprörd över. Bara att acceptera att alla är olika.
Oj, igår var jag på VUL och beräknas vara i 6+2, men det syntes inget tecken på graviditet alls. Det första jag gjorde var att skriva här för att få stöttning innan jag överhuvud taget berättade för de närmsta jag känner.
Och nu känner man sig helt plötsligt som ett smuts efter att ha läst vad som skrivits idag, för att man söker stöttning hos helt främmande människor som är i samma sits där vi alla vill ha friska barn i juni.