Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Så himla härligt att vi blir flera. :) Jag tänkte just på att vi blir nog snart inte så många fler i denna grupp. Jag pratade nämligen med en tjej som testat idag men hon fick bf i juli. :)
Grattis Primavolta :)
Jag plussade också i morse, av en slump dock. Var på sjukhus av andra anledningar och dom passade på att ta ett graviditetstest.
Så preliminärt BF den 28/6..
Välkomna och stort grattis till era plus
Så himla härligt att vi blir flera. :) Jag tänkte just på att vi blir nog snart inte så många fler i denna grupp. Jag pratade nämligen med en tjej som testat idag men hon fick bf i juli. :)
Någon som har något kul förslag på hur man kan berätta för familjen om bebisen? Funderar på att berätta på fredag då alla vi syskon ska hem till föräldrarna på middag. Hade egentligen tänkt vänta längre men det var ett sånt bra tillfälle plus att det är skönt att slippa låtsas må bra när jag bara "vill" kräkas och sova.
Någon som har något kul förslag på hur man kan berätta för familjen om bebisen? Funderar på att berätta på fredag då alla vi syskon ska hem till föräldrarna på middag. Hade egentligen tänkt vänta längre men det var ett sånt bra tillfälle plus att det är skönt att slippa låtsas må bra när jag bara "vill" kräkas och sova.
Hej hopp! Vill gärna hänga med i tråden. Plussade för en vecka sedan, det blir tredje barnet <3 känns overkligt, skitkul och mysigt! Bf 22/6 enl appar men tror det är nån dag senare.. Ska bli roligt att följas åt :)
När har ni fått tid till ert första besök hos barnmorskan? :)
Jag vill så gärna berätta för barnen men det är riskabelt om något!
Det hade varit så otroligt sorgligt om något hände med bönan om vi berättat.
Min mamma kommer nog få veta ganska snart men det är mer av praktiska skäl då jag är väldigt lättblödande och skulle jag behöva åka in till gyn så kan hon ställa upp och ha barnen om mannen jobbar.
När har ni fått tid till ert första besök hos barnmorskan? :)