• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • mariah81
    Grus grus skrev 2015-10-25 05:29:39 följande:

Ska vi sammanfatta detta med att vi diskuterar ALLT som hör till en graviditet i tråden, och inser att det är helt frivilligt att hänga här?

Så kan vi alla bli glada och vara en bra och stöttande tråd igen?

High five på det?

High five!
  • SabaGbg
    Grus grus skrev 2015-10-25 05:29:39 följande:

Ska vi sammanfatta detta med att vi diskuterar ALLT som hör till en graviditet i tråden, och inser att det är helt frivilligt att hänga här?

Så kan vi alla bli glada och vara en bra och stöttande tråd igen?

High five på det?

High five!
  • Orionlove
    Ciccie86 skrev 2015-10-25 04:28:10 följande:

Hej!

Hittade er grupp och tänkte presentera mig.

Ciccie heter jag, 29 år gammal från Stockholm.

Jag har varit tillsammans med min kille i enbart 2 månader.

I natt åkte jag in på sjukhuset akut med kramper i benen och kräkningar.

Fick veta att jag har natrium brist, därför jag fick kramperna.. Men natrium bristen beror även på att jag är gravid, fick jag veta för 3 h sedan.. Det är väldig tidigt, vecka 4-5 något sådant.. Detta var absolut inte planerat, då jag har p plåster..

Jag och killen har som sagt enbart varit tillsammans i 2 mån.. Just nu är jag i chock tillstånd och vet inte vad jag tänker och känner. Att få barn är min största dröm och har länge varit.

Jag har iaf BF runt 28 juni om man följer FLs uträknare.

Kram till er

Hej Ciccie

Jag där i precis samma situation. Vi gjorde slut förra söndagen efter två månader och testade positivt i torsdags. Jag fattar inte ens att jag överväger att behålla. Är 38 har två tonåringar på heltid.

Killens reaktion är konstig. Vill behålla och säger att han finns här för mig samtidigt som han väljer att åka iväg på kryssning, inte svarar på mina sms. Precis som när vi var tillsammans så handlar det om hans behov och vad han behöver.

Jag är superkänslig. Gråter mest hela tiden. Kollade gamla bebis kläder igår och vet varken ut eller in, inbox mig om du vill prata.

Bf 28/6 här också.

Kram
  • tofslan

High-five! Bra formulerat grusgrus.

Välkomna nya! Grattis anknissen till 3+ testet (jag blev också såååå lycklig och lättad när det slog över till 3+), och jag håller tummarna för er som oroar er och väntar på nya ultraljud

Här går jag in i vecka 8 idag vilket känns fantastiskt! Trots att tiden går så långsamt så går den ju framåt iaf

• Moneal

Ts kan ju lägga till en kommentar uppe i beskrivningen så att folk som kommersiella här är medvetna om vad som kan komma att diskuteras.

Så får man själv välja hur man vill ha det.

Jag är för att allt diskuteras, tänk när man själv är i den sitsen, fy vad jobbigt om man skulle behöva stänga inne alla sina känslor.

De dagar jag själv är extra låg och inte orkar göra om sådant så väljer jag faktiskt att inte ens gå in på fl eller fb just för att slippa läsa om sådant, men det är mitt eget ansvarat känna efter hur jag själv mår just den dagen.

Ingen SKA BehövA Hålla Inne För Att Vara Rädd Att Trampa Någon På Tårna.

Stor kram på er alla fina mammor och trevlig söndag! <3

PS. glöm inte vrida klockan i kväll :). ds

• eagle87

Hej hoppar in här. Plussade imorse med cb digital . Fick 1-2 fast jag är på äl+18. Är de normalt? Även lite ljusrosa/ljusbruna flytningar. Är i chock. Försökt 18 månader

• Ankissen
    Inheaven skrev 2015-10-25 07:26:39 följande:

Har en liten allmän fråga.

Den riktar sig till er som varit gravida innan eller kanske har så nu.

Har ni fått lite rosa vid tex orgasm?

Då menar jag inte genom att stoppa in något som kan stöta till utan enbart orgasm?

Har läst att man kan få det iom att livmodern drar i hop sig och man kan ha sköra slemhinnor.

Hihi jag har också läst att man kan få lite färgade flytningar vid orgasm men det har aldrig hänt mig. Jag lever alltid i celibat mellan vecka 1 och 12 för att undvika en blödning. Inte för att det är farligt utan för att jag vet hur nervig jag blir om det kommer en blödning. Det lär inte vara farligt.
  • Inheaven
    Ankissen skrev 2015-10-25 09:31:26 följande:

Hihi jag har också läst att man kan få lite färgade flytningar vid orgasm men det har aldrig hänt mig. Jag lever alltid i celibat mellan vecka 1 och 12 för att undvika en blödning. Inte för att det är farligt utan för att jag vet hur nervig jag blir om det kommer en blödning. Det lär inte vara farligt.

Ha ha ja jag fick ju lite så nu på morgonen. Jag är nog faktiskt inte orolig men samtidigt vet man ju inte. Det blir ingen mer orgasm för min del på ett tag iaf. Moha ha
  • Grus grus
    Ankissen skrev 2015-10-25 09:31:26 följande:

Vi har också valt celibat den här gången. Vi hade sex precis efter att jag plussat och fick jättekramp i magen efter orgasmen, så vi bestämde oss för att strunta i sex den här gången till efter kub.
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
Svar på tråden Junibebisar 2016