Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Kanske kan ni hjälpa mig:
Hade mens senast 13-18 september, tog ägglossningtest 8 oktober som visade positivt. Pga ett MA i augusti hade jag inte alls koll på min BIM i oktober... Så 16 okt tog jag ett test som visade negativt sen på söndagen tog jag ett till: gravid 1-2, tog ytterligare ett test igår för att mina symtom var obefintliga: gravid 2-3 stod det då :D känner mig lugnare nu!
Meeeen vilken vecka är jag i?! Haha enligt app 5+0? Men borde inte stämma. Kram!
Jag mådde jättedåligt i början när jag väntade barn nummer två. Det gick så långt att jag fick panikångest och deppiga känslor som satt i de första veckorna. Denna gång har jagat bättre. Kanske för att denna lilla är en hoppsan och jag redan har två barn. Denna lilla bär inte med sig allas förväntningar på samma sätt som tvåan fick göra. Denna är bara glädje och bonus.
Är det nån mer än jag som går runt med förhöjd temp? Min tycks ligga runt 37,6 på dagen, vilket är nästan en grad högre än normalt, när jag har 36,7. Undra på att jag är så trött...
Har invandrare gått upp nåt i vikt? Jag är på 6+1 eller 6+2 och har ökat två kilo.
Haha dumma telefon! Skulle stå ni! :)
Du ska räkna f rom 13 sept tror jag, sista mensens första dag. 6+0 får jag det till att du är i. Som jag XD
Jag mådde jättedåligt i början när jag väntade barn nummer två. Det gick så långt att jag fick panikångest och deppiga känslor som satt i de första veckorna. Denna gång har jagat bättre. Kanske för att denna lilla är en hoppsan och jag redan har två barn. Denna lilla bär inte med sig allas förväntningar på samma sätt som tvåan fick göra. Denna är bara glädje och bonus.
Är det nån mer än jag som går runt med förhöjd temp? Min tycks ligga runt 37,6 på dagen, vilket är nästan en grad högre än normalt, när jag har 36,7. Undra på att jag är så trött...
Har invandrare gått upp nåt i vikt? Jag är på 6+1 eller 6+2 och har ökat två kilo.
Jag kommer faktiskt inte ihåg om jag var såhär deppig med de 3 första barnen, mycket möjligt.
Kanske är för att man stänger inne så mycket och inte kan skrika ut allt.
Har ju inte tänkt berätta om detta på ett tag och de andra 3 har vi berättat direkt.
Hormonerna gör sitt oxå givetvis.
känns som de är fler än någonsin denna graviditet.
gått upp i vikt har jag gjort 0,4kg nu i vecka 8 (om det syämmer) och tempen har ökat ca 0.6 grader sedan + :)
I morgon ska man börja jobba igen, har varit hemma med sjukt barn nu en vecka och det gjorde en inte piggare precis :-/
Men nu är det ny vecka och nya tag, vill att denna vecka ska gå så vi kan få komma på ul 4:e :)