• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Mamma30

Har varit med om samma sak för ca 7år sedan! Testet visade positivt, ringde bm och när den kikade var där en tom säck!deppade ihop ett tag, och försökte gå vidare med längtan efter barn! Så efter ett par månader blev jag gravid med 2:an och nu längtar vi efter en 3:a!

CarMa skrev 2015-10-25 00:09:30 följande:

Missfall?

• Orkide

En del av oss: Hoppas du inte lyssnar på de som försöker styra tråden. Här kan du ventilera om precis vad du känner. Folk som vill ha en tråd vinklad åt ett håll får skapa en egen. Fortsätt känn dig trygg med att skriva som du känner, glädje eller oro.

Emmaapersson: Har du fått tid för nytt VUL? Håller tummarna att det ska finnas något där nästa gång.

Hade första grav.symptomet för första gången på fem dagar igår. Ont på högra sidan av höger bröst. Lite som svullna körtlar. Påminde om när
    man har mjölk i tuttarna. Kändes lite knasigt

HIGH FIVE

• ebe91

Då väljer jag att lämna tråden för att ha lite mer positiv stämning i min graviditet! får se, kanske återvänder vid en senare tidpunkt men just nu ger ni mig inget.

• Orkide
    ebe91 skrev 2015-10-25 06:35:06 följande:

Då väljer jag att lämna tråden för att ha lite mer positiv stämning i min graviditet! får se, kanske återvänder vid en senare tidpunkt men just nu ger ni mig inget.

Vi klarar oss nog..
  • Grus grus
    ebe91 skrev 2015-10-25 06:35:06 följande:

Tråkigt att höra. Hoppas att du kommer tillbaka! Här är alla välkomna! Visst är vi många som är oroliga, men vi har mycket trevligt här också. Synd att vi inte kunde ge dig det stödet du behöver. Välkommen tillbaka!
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Inheaven

Har en liten allmän fråga.

Den riktar sig till er som varit gravida innan eller kanske har så nu.

Har ni fått lite rosa vid tex orgasm?

Då menar jag inte genom att stoppa in något som kan stöta till utan enbart orgasm?

Har läst att man kan få det iom att livmodern drar i hop sig och man kan ha sköra slemhinnor.

• SabaGbg

Jag tänker som många andra, att oro är en stor del av den här första tiden. Själv försöker jag att ha ett positivt fokus och ser fram emot mitt vul 11/11, men lyssnar gärna på andras orostankar om det behövs. Förhoppningsvis sitter vi och pratar barnvagnar och delar magbilder allihop om ett tag! Kram

• Ankissen

God morgon! Vilken debatt jag missat i natt! Jag har den bestämda åsikten, som nån av er andra skrev, att man måste kunna prata om allt som hör till första trimesrern i denna tråd. Alla lyckliga och oroliga måste få komma till tals. Här har vi ju vårt just nu främsta supportsystem.

En glad nyhet då! Jag testade ju med ett cv digital och fick 2-3 igår eftermiddag. Jag blev nervös, eftersom jag enligt alla beräkningar är i vecka sju från och med igår. Det ledde till en hel del oro igår men jag sov ändå gott i natt. I morse använde jag det sista cb digital jag hade i skåpet, på morgonurin och nu fick jag mitt efterlängtade 3+. Nöjd och glad konstaterar jag alltså att det behövdes lite morgonurin för att bli rätt! :D

Svar på tråden Junibebisar 2016