• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • En del av oss
    SabaGbg skrev 2015-10-25 18:45:03 följande:

Jag har inte tagit tempen men känner mig lite febervarm, som att det hettar i ansiktet, nästan varje kväll. Skumt!

En annan konstig grej är att jag gått ner ett kilo sedan plusset, trots att jag äter mer än vanligt. Tror att jag samlade på mig en del vätska precis i början men vet inte riktigt... Har första besöket hos bm på torsdag, får väl fråga henne!

Man är ju varmare i kroppen som gravid pga progesteronet.
  • AlexB

Vi har en liten mysig grej vi gör i våran familj när vi väntar tillskott och när dom kommer ut.

När jag plussat så överraskar min man mig med en nalle och på BB när han kommer för att hälsa på har han köpt med en liten kattungen-gosedjur.

Med dom 2 första som var tätt kom det som en mysig överraskning nu blev det mer bara mysigt och tradition.

Så hemma har vi till ettan en mörkbrun björn, tvåan en vit Björn och nu till trean en ljusbrun björn.

Annars mår jag oförskämt bra. "Vägrar" titta på veckorna då dom sniglar sig fram men procenten är mycket roligare. Hela 21,4%...heja heja!

• En del av oss

Känner mig också deppig orolig frustrerad och stressad.

Har ca 0,6 grader högre kroppstemp.

Ska på inskrivning i v.6+2.

Är lättirriterad idag och loggas ut automatiskt från jädra FL hela tiden, mitt i inlägg ibland tom

• En del av oss
    AlexB skrev 2015-10-25 19:49:22 följande:

Vi har en liten mysig grej vi gör i våran familj när vi väntar tillskott och när dom kommer ut.

När jag plussat så överraskar min man mig med en nalle och på BB när han kommer för att hälsa på har han köpt med en liten kattungen-gosedjur.

Med dom 2 första som var tätt kom det som en mysig överraskning nu blev det mer bara mysigt och tradition.

Så hemma har vi till ettan en mörkbrun björn, tvåan en vit Björn och nu till trean en ljusbrun björn.

Annars mår jag oförskämt bra. "Vägrar" titta på veckorna då dom sniglar sig fram men procenten är mycket roligare. Hela 21,4%...heja heja!

Vad gulligt!

Men 21,4% vilken vecka är du i?
  • frestelsen

Gubben va klant o skulle hoppa ned i sängen igår och lyckades köra sin tyngd och armbåge i min mage. Haft ont och åkte in (ingen blödning) men jag hade min sista mens 5 sep och räknade mig i v. 7+2 idag. Men vi såg inget hjärta.. o lillen va liten. Han sa att jag va i v 6+0 eller att det stannat:(

Ska tillbaka om en vecka o se om de vuxit något.

Jobbigt att inte veta just nu

• Erla
    corona skrev 2015-10-24 23:55:39 följande:

Ok, låter bra!

Jag har två äldre barn sedan tidigare, sen fick jag ett MA.   Min sambo har inga barn, det skulle bli hans första, han tog detta väldigt hårt  :(    Han vågar inte riktigt glädja sig åt denna nya graviditet, är orolig att det kommer bli samma...  

Jo, det är inte helt ovanligt med mf/ma,  men chansen att allt går fint är betydligt större, tänk på det!  

Usch vad tråkigt. Min sambo är mer lugn än jag för nu vet han att vi i alla fall kan få barn :P din sambo kommer nog glädjas när ni gått över 12-veckors-strecket ^^

Ja jag försöker ju tänka så och att så länge jag har symptomen kvar så bör det ju vara som det ska :)
  • Moneal
    frestelsen skrev 2015-10-25 20:16:39 följande:

Gubben va klant o skulle hoppa ned i sängen igår och lyckades köra sin tyngd och armbåge i min mage. Haft ont och åkte in (ingen blödning) men jag hade min sista mens 5 sep och räknade mig i v. 7+2 idag. Men vi såg inget hjärta.. o lillen va liten. Han sa att jag va i v 6+0 eller att det stannat:(

Usch jag lider med dig!!

kan du ha haft senare äl?

sitter lite i samma sits tyvär, får vänta i 3 veckor på nytt ul så 4 nov ska jag dit igen.

Vi får hålla tummarna för varandra, det ser säkert bra ut ska du se <3
  • AlexB
    En del av oss skrev 2015-10-25 20:12:33 följande:

Vad gulligt!

Men 21,4% vilken vecka är du i?

Vecka 9, 8+3.

% känns så mycket trevligare för den siffran går snabbare tycker jag.
  • Inheaven
    frestelsen skrev 2015-10-25 20:16:39 följande:

Men åh :(

Hoppas du bara hade din äl lite senare.

Kramar om
Svar på tråden Junibebisar 2016