• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • SSK13

Vad kul att ni är så "långt" framme i graviditeterna! Jag är längst bak med BF 29 juni! Tycker det är såååå tråkigt att jag bara är i vecka 5 :/

• 2013januari
    SSK13 skrev 2015-10-28 19:40:48 följande:

Vad kul att ni är så "långt" framme i graviditeterna! Jag är längst bak med BF 29 juni! Tycker det är såååå tråkigt att jag bara är i vecka 5 :/

Jag är inte mkt längre :)
  • princess77

Inheaven ,detta var första VUL för att fastställa hur långt jag har gått.
    Enligt sista mensen borde jag bara i vecka 8 men enligt läkaren kan jag Max vara i början av vecka 6 då man bara såg en fostersäck och ett litet foster.
    Känns konstigt att jag skulle vara i vecka 6 då jag testade positivt för nästan 3 veckor sen... Tror tyvärr att det har stannat av.
    Har en uppföljning nästa onsdag.

• En del av oss

[quote=75932789][quote-nick]Ellaria skrev 2015-10-28 19:23:42 följande:[/quote-nick]

Om man vet när man hade ÄL kan man räkna från två veckor tidigare. Så ÄL-datum - 14.

[/

Räknar jag så blir mitt BF datum den 25 juni då jag hade ÄL den 9 oktober enl tester, follikel vul, känningar och tempen då jag tempade hela den cykeln och gör fortfarande.

• En del av oss

[quote=75932862][quote-nick]SSK13 skrev 2015-10-28 19:40:48 följande:[/quote-nick]

[/

Jag är också i v.5 så du är inte ensam.

• 2013januari
    princess77 skrev 2015-10-28 19:43:55 följande:

Enligt sista mensen borde jag bara i vecka 8 men enligt läkaren kan jag Max vara i början av vecka 6 då man bara såg en fostersäck och ett litet foster.
    Känns konstigt att jag skulle vara i vecka 6 då jag testade positivt för nästan 3 veckor sen... Tror tyvärr att det har stannat av.

Måste bara fråga... Vilket datum plussade du? Jag är nämligen bara i vecka 6 och plussade för nästan 3 veckor sen (vet med tanke på min ÄL)...
  • Grus grus

Mig skrev de tillbaka nio dagar. Jag blev också ganska knäckt. Förstod inte hur det kunde gå ihop. Men läkaren sa då att det är så oerhört svårt att mäta och får de 2 millimeter fel innebär det flera dagars skillnad. När jag kom tillbaka för nytt vul 1,5 vecka senare såg allt bättre ut och de skrev fram mig tre dagar. Och en vecka fram eller tillbaka är absolut inget ovanligt. Så inget är definitivt förrän det verkligen är definitivt. Nu såg de ändå hjärtslag på mitt vul, men de hade en helt ny maskin så det kan ha varit en faktor.
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Erla
    Inheaven skrev 2015-10-28 19:24:26 följande:

Men neeej :(

Var du på vul innan något eller var det här första?

Men jisses! Ser att jag skrev fel :P 10 september hade jag äl! Inte konstigt att det blev konstigt! Bör bli slutet på maj- början på juni beroende på om jag går över eller inte :P
  • Moneal

då sitter vi på samma nålar, har väntat på mitt uppfäljnings ul i 2 veckor nu och 4 nov är det dax.
  • Moneal
    2013januari skrev 2015-10-28 18:43:54 följande:

Hej!

Tänkte att jag hoppar in här om man är välkommen?

Plussade 13/10 och senaste mens kan man inte gå på (lång historia) så jag går efter äl och ska på vul på måndag (kan va för tidigt). Enl min gissning är jag då i 6+0 imorgon... Andra barnet, stockholm bor vi i :)

Välkommen hit!

undrade nästan när du skulle hitta hit :)
Svar på tråden Junibebisar 2016