Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Vad kul att ni är så "långt" framme i graviditeterna! Jag är längst bak med BF 29 juni! Tycker det är såååå tråkigt att jag bara är i vecka 5 :/
Vad kul att ni är så "långt" framme i graviditeterna! Jag är längst bak med BF 29 juni! Tycker det är såååå tråkigt att jag bara är i vecka 5 :/
Inheaven ,detta var första VUL för att fastställa hur långt jag har gått.
Enligt sista mensen borde jag bara i vecka 8 men enligt läkaren kan jag Max vara i början av vecka 6 då man bara såg en fostersäck och ett litet foster.
Känns konstigt att jag skulle vara i vecka 6 då jag testade positivt för nästan 3 veckor sen... Tror tyvärr att det har stannat av.
Har en uppföljning nästa onsdag.
[quote=75932789][quote-nick]Ellaria skrev 2015-10-28 19:23:42 följande:[/quote-nick]
Om man vet när man hade ÄL kan man räkna från två veckor tidigare. Så ÄL-datum - 14.
[/
Räknar jag så blir mitt BF datum den 25 juni då jag hade ÄL den 9 oktober enl tester, follikel vul, känningar och tempen då jag tempade hela den cykeln och gör fortfarande.
[quote=75932862][quote-nick]SSK13 skrev 2015-10-28 19:40:48 följande:[/quote-nick]
[/
Jag är också i v.5 så du är inte ensam.
Enligt sista mensen borde jag bara i vecka 8 men enligt läkaren kan jag Max vara i början av vecka 6 då man bara såg en fostersäck och ett litet foster.
Känns konstigt att jag skulle vara i vecka 6 då jag testade positivt för nästan 3 veckor sen... Tror tyvärr att det har stannat av.
Men neeej :(
Var du på vul innan något eller var det här första?
Hej!
Tänkte att jag hoppar in här om man är välkommen?
Plussade 13/10 och senaste mens kan man inte gå på (lång historia) så jag går efter äl och ska på vul på måndag (kan va för tidigt). Enl min gissning är jag då i 6+0 imorgon... Andra barnet, stockholm bor vi i :)