Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Inheaven ,detta var första VUL för att fastställa hur långt jag har gått.
Enligt sista mensen borde jag bara i vecka 8 men enligt läkaren kan jag Max vara i början av vecka 6 då man bara såg en fostersäck och ett litet foster.
Känns konstigt att jag skulle vara i vecka 6 då jag testade positivt för nästan 3 veckor sen... Tror tyvärr att det har stannat av.
Har en uppföljning nästa onsdag.
2013januari Jag plussande torsdagen den 8 oktober. Hoppas att äl senare men har svårt att tro det.
Min mens kan variera mellan 28-40 dagar.
2013januari Jag plussande torsdagen den 8 oktober. Hoppas att äl senare men har svårt att tro det.
Min mens kan variera mellan 28-40 dagar.
Tack! Haha är du här med... Vad skoj :) hur långt före mig är du? Minns att du plussade kanske 1 månad innan nästan?
Hej!
Tänkte att jag hoppar in här om man är välkommen?
Plussade 13/10 och senaste mens kan man inte gå på (lång historia) så jag går efter äl och ska på vul på måndag (kan va för tidigt). Enl min gissning är jag då i 6+0 imorgon... Andra barnet, stockholm bor vi i :)
Aha ja så va det... Spännande med UL nästa vecka. Att du väntat så länge?
Jag köpte mamma byxor idag, superskönt! mina vanliga byxor trycker numera för mycket mot buken, under buken så jag slog till redan nu på ett par, ångrar det inte.
Nu måste man hitta nya mysbyxor också.
Finns det någon som bor runt örebro? :)
Hej! Plussade precis och är beräknad till den 28/6 om man räknar efter sista mensen. Är i v.6 nu. Själv har jag molande värk i underlivet, inte så mycket i magen. Är det någon som har det så eller har haft?