Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Sjukt nojjig här då jag inte känner mig det minsta gravid. Inga symtom som tyder på det.
Känns som en evighet till VUL, har tid i v.7+2 och jag bokade den veckan då jag under MA graviditeten gjorde ett i v.6+2-6+3 och det inte gick att se så bra och fick komma tillbaka senare, nervös jobbig väntan blev det och vill inte hamna där igen.
Är i v.4+3 idag om allt är som det ska. Ska man inte ha symtom i denna vecka jag befinner mig i? Känns så underligt att må precis som vanligt fast man plussat.
Jag köpte mamma byxor idag, superskönt! mina vanliga byxor trycker numera för mycket mot buken, under buken så jag slog till redan nu på ett par, ångrar det inte.
Nu måste man hitta nya mysbyxor också.
Finns det någon som bor runt örebro? :)
Hej alla hoppas det är ok att en till hoppar in :)
Jag fick idag veta att jag är gravid i vecka 8 och har BF 14/6
Har en dotter född i mars 2014 så det är spännande med en till men har inte riktigt kommit över chocken ännu att jag är gravid
Tog nytt test idag och jo då positivt plusset dök upp innan kontrollstrecket gjorde det. Tog tom ett gäng med olika äl test som 2 olika digitala som båda visar glad gubbe och äl stickorna har vinröda teststreck och ljusrosa kontrollstreck...var tvungen att se om även äl test verkligen visar positivt när man är gravid och det gör dom uppenbarligen för mig i alla fall
Kan man lägga upp foto från telefonen här? :)
Vecka 9 idag och en vecka till vul! Lite nervöst då vi redan berättat för dottern på tre år pga att jag mår så illa och inte är som vanligt. Hoppas verkligen det finns en liten ärta med pickande hjärta där inne!
På tal om mammabyxor köpte jag ett par förra veckan då jag pga illamåendet inte fixar byxor som trycker mot magen. Älskar mammabyxor!
Tänkte också på det här med MF och MA, det verkar som att "alla" råkat ut för detta här men ingen av mina nära vänner. Är det någon här inne som har ett eller fler barn som INTE råkat ut för det? Man hör ju mest motsatsen så hade varit kul med lite (missförstå mig inte nu) positiva erfarenheter :)