• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • 2013januari
    Erla skrev 2015-10-29 08:41:37 följande:

Tyvärr får jag lämna er här och önska er alla lycka till med era små :)

Vad har hänt erla?
  • Inheaven
    knutten skrev 2015-10-28 22:15:05 följande:

Hur gick det för dig? Eller är du i den graviditeten nu? Vilken vecka är du i?

Hade så med sonen fram till v.12-13

Och har tyvärr så nu med. Tror jag får gilla läget.

Är i vecka 8 just nu.

Vilken vecka är du i?
  • Grus grus

Neeej...
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Inheaven

Vad har hänt? :(
  • ntmas
    primavolta skrev 2015-10-28 22:29:27 följande:
    Japp 22a it is än så länge :)

Skönt att ha det där med chefen avklarat :) får vi se när kollegorna klurar ut det, hehe!
    Våra familjer vet men inga kompisar än. Det får vänta ett tag!

Idag har jag mått rätt illa från och till, ibland känner man sig inte ett dugg gravid och sen kan det komma som en blixt från klar himmel..
    Då är vi nära varandra i datum ;)

Ja, precis. Går nog inte att hålla hemligt så länge till! :)
    Samma här! Förutom att jag inte har mått illa så mycket.. Är bara så trött, speciellt på kvällarna!

Hur är det annars? Tränar du och så? :)
    Kram
  • Cleo1
    Linda_ skrev 2015-10-29 07:58:36 följande:
    Nej man räknar kanske inte med det första gången :) Jag är i vecka 7 (6+1) idag. Vilken vecka är du i? Jag kommer knappt utanför ytterdörren, mår illa dynget runt, så jag hoppar nog över ett tidigt vul. Drömde att jag väntade tvillingar härom natten :)
    Usch vad jobbigt.Jag har varit förskonad mot illamående,slapp det förra gången också.Har faktiskt mer gravidsymtom nu med denna lilla ärtan än jag hade med tvillingarna.Är jättetrött dock på kvällarna och frusen.Inte så hungrig heller på kvällarna som jag brukar så jag passar på att utnyttja det nu, lär ju gå upp så det räcker ändå.Blev 23 kg med killarna, har 6 kilo kvar av dem så jag tänker försöka äta vettigare denna gång..om det nu går haha.Jag går in i vecka 10 på lördag och har inskrivning i morgon, blir kul Då ligger du några veckor bakom mig,hur känner du inför detta, är det ert första barn? Jag rekommenderar dig att göra ett tidigt vul om det är så att ni har tvillingar i släkten.Man vill gärna veta det så tidigt som möjligt så man har en chans att förbereda sig.Jag fick veta i v 13 på kub sist och det var nästan i senaste laget tycker jag.
  • Erla

Det var fruktansvärt tomt där inne. Gyn kunde ana att det hade varit något men att det inte hade tagit sig ordentligt. Bättre lycka nästa gång! :)

• Moneal
    2013januari skrev 2015-10-29 06:52:27 följande:

Hade inte en aning... Vilka jobbiga veckor. Hur känner du? Tänker på egna känslan? Testen etc?

har tagit digitala och de har ju ökat så hormoner i ökande form är där ju, känns som att den lever men svårt att avgöra.

blir nedstämd vissa kvällar men tänker oftast positivt.

Är gravid tills motsatsen bevisas.

så Hopas hoppas hoppas :) :)

hur går allt för dig?
  • Moneal
    Erla skrev 2015-10-29 09:13:28 följande:

Det var fruktansvärt tomt där inne. Gyn kunde ana att det hade varit något men att det inte hade tagit sig ordentligt. Bättre lycka nästa gång! :)

men nej vad tråkigt Erla!!!!

beklagar massor
  • caroline1986

Åhh vad tiden går sakta!!! Går in i v 10 imorgon 9+0 o vi har bestämt att inte berätta för våra föräldrar förens julafton vill ju NUUU :)

Och denna trötthet blir knäpp går inte en dag efter jobbet som jag kan hålla mig vaken innan det är dax för läggdags somnar direkt när jag kommer hem!

Lycka till alla så kul o läsa i denna tråden

Svar på tråden Junibebisar 2016