Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Jag vet exakt när ägget släppte med tanke på tempen och testen så då va ÄL 1 oktober alternativt 30 sept så NC's app säger 6+0 idag... Så på mån 6+4 typ... När VUL är alltså...
Vecka 9 idag och en vecka till vul! Lite nervöst då vi redan berättat för dottern på tre år pga att jag mår så illa och inte är som vanligt. Hoppas verkligen det finns en liten ärta med pickande hjärta där inne!
På tal om mammabyxor köpte jag ett par förra veckan då jag pga illamåendet inte fixar byxor som trycker mot magen. Älskar mammabyxor!
Tänkte också på det här med MF och MA, det verkar som att "alla" råkat ut för detta här men ingen av mina nära vänner. Är det någon här inne som har ett eller fler barn som INTE råkat ut för det? Man hör ju mest motsatsen så hade varit kul med lite (missförstå mig inte nu) positiva erfarenheter :)
Är i v 8 nu. Förra veckan kom symtom som trötthet, otroligt ömma bröst, illamående som gjorde mig svag o åt i princip bara frukost samt svullen mage. Nu är de tredje dagen idag som symtomen har försvunnit. Läser på nätet på hälften av ställerna att de kan va fördröjt missfall o på andra sidor så står de att det är helt naturligt att symtom kommer o går. Känner mig sjukt oroli nu, bör ja vara de? Andra som varit me om liknande??
Mina symptom kommer och går med. Men jag har mer eller mindre hela tiden en konstig känsla i underlivet som jag räknar som positiv. Brösten gör inte ont nu men de har blivit större. De kan ju inte växa hela tiden.
De önskar ja me!!
Känner samma sak med symtomen. Min gasig mage har lugnat sig en del för tillfället och brösten ömmar inte som de gjort innan, utan de gör lite ont bara. Blir också nojjig men försöker vifta bort det och fokusera på att jag väntat barn och inte mf igen. :) hoppas konstigt nog att symtomen kommer tillbaka. :')
Vi ska ju få ett tidigt ul för att fastställa hur långt gången jag är. Enligt bm:s preliminära uträkning går jag in i v 8 idag och nästa besök hos bm (fortsättning på inskrivningssamtal då allt inte hanns med första besöket) är inte förrän 13 november och jag antar att det är då hon skickar remiss för ul. Det känns alldeles för långt bort nu när man blivit lite nojjig.
Hej alla hoppas det är ok att en till hoppar in :)
Jag fick idag veta att jag är gravid i vecka 8 och har BF 14/6
Har en dotter född i mars 2014 så det är spännande med en till men har inte riktigt kommit över chocken ännu att jag är gravid