• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • knutten
    Inheaven skrev 2015-10-28 19:27:04 följande:

Räcker upp handen. Jaaaaag

Hur gick det för dig? Eller är du i den graviditeten nu? Vilken vecka är du i?
  • primavolta
    Pluttisen skrev 2015-10-28 21:56:02 följande:

Jag köpte mamma byxor idag, superskönt! mina vanliga byxor trycker numera för mycket mot buken, under buken så jag slog till redan nu på ett par, ångrar det inte.
    Nu måste man hitta nya mysbyxor också.

Finns det någon som bor runt örebro? :)

Jag funderar också på det, men känns som att man är nåt slags mellanting just nu. Inte normalmidja och inte heller riktig gravidmahe heller, svårt! Körde du på h&m?
  • primavolta
    ntmas skrev 2015-10-28 07:28:20 följande:
    Ja verkligen! Åh vad kul :)
    Det har jag, har du den 22?

Vi har inte berättat för någon mer än chefen men tänkte att vi berättar när vi har varit hos barnmorskan. Vi kan inte hålla oss längre :)
    Har ni berättat?
    Ha en bra dag, kram :)
    Japp 22a it is än så länge :)

Skönt att ha det där med chefen avklarat :) får vi se när kollegorna klurar ut det, hehe!
    Våra familjer vet men inga kompisar än. Det får vänta ett tag!

Idag har jag mått rätt illa från och till, ibland känner man sig inte ett dugg gravid och sen kan det komma som en blixt från klar himmel..
  • Pluttisen
    primavolta skrev 2015-10-28 22:25:09 följande:

Jag funderar också på det, men känns som att man är nåt slags mellanting just nu. Inte normalmidja och inte heller riktig gravidmahe heller, svårt! Körde du på h&m?

Gå efter vad som känns bekvämast :)

Yes köpte ett par mjuka svarta jeans liknande byxor på h&m för 299:- riktiga jeans blir alldeles för tajt och gillar när det känns mjukt på kroppen, bra passform.
  • 2013januari
    Moneal skrev 2015-10-28 21:29:53 följande:
    fick ett ul för 2 veckor sedan, enligt sista mens skulle jag då vara I v9 men de fick det till vecka 5 eller 6 då och var osäkra på om de såg något foster.

Så fick vänta i 3(!!) veckor på ett nytt nu för att se om det är så att graviditeten avstannat eller om jag hade sen äl.

Hade temphöjning 14 sep så kan varit äl då.

I så fall hade jag den på dag 27 vilket för mig är oerhört sent men inte omöjligt.
    Hade inte en aning... Vilka jobbiga veckor. Hur känner du? Tänker på egna känslan? Testen etc?
  • Elinwyens

Ljusbrunt när jag torkar mig, sen igår.. något farligt tror ni? Orolig som vanligt.....

• Cleo1

Hej!

Tack! Mina killar är tväggstvillingar,visste ju att vi hade det i släkten men trodde nog inte att jag själv skulle få det Vilken vecka är du i? Du ska inte göra ett tidigt vul för att se efter?

quote=75931968][quote-nick]Linda_ skrev 2015-10-28 15:34:06 följande:[/quote-nick]

Hej! Vad roligt, grattis :) Dina pojkar, är det enäggstvillingar? Jag har jättemånga tvillingar i släkten så vi får väl se om det är en eller två i magen :)

[/quote

• Linda_
    Cleo1 skrev 2015-10-29 07:27:10 följande:

Hej!

Tack! Mina killar är tväggstvillingar,visste ju att vi hade det i släkten men trodde nog inte att jag själv skulle få det Vilken vecka är du i? Du ska inte göra ett tidigt vul för att se efter?

quote=75931968][quote-nick]Linda_ skrev 2015-10-28 15:34:06 följande:[/quote-nick]

Hej! Vad roligt, grattis :) Dina pojkar, är det enäggstvillingar? Jag har jättemånga tvillingar i släkten så vi får väl se om det är en eller två i magen :)

[/quote

Nej man räknar kanske inte med det första gången :) Jag är i vecka 7 (6+1) idag. Vilken vecka är du i? Jag kommer knappt utanför ytterdörren, mår illa dynget runt, så jag hoppar nog över ett tidigt vul. Drömde att jag väntade tvillingar härom natten :)
  • Erla

Tyvärr får jag lämna er här och önska er alla lycka till med era små :)

• tiinytoes

Precis varit på mitt VUL... *andas ut* var så nervös så jag trodde jag skulle kräkas....

Svar på tråden Junibebisar 2016