Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Har android och får upp rutan där man ska lägga upp, kan välja fil men ingen blir vald :( dock fungerar det att lägga upp i bildarkivet... skumt :/
[quote=75936183][quote-nick]Jennyyyyy skrev 2015-10-29 17:12:08 följande:[/quote-nick]
kan man be om vul på hälsosamtalet? Vill med se så allt är ok då jag haft missfall. Gör de det på mödravården isåfall? Någon mer som har en extrem mättnadskänsla?? Så obehagligt. Som man vore mätt på luft. Men inte konstigt då matsmältningen står mer stilla.
[/
Vad jag läst mig till så görs det inte på mvc på hälsosamtal då barnmorskor inte gör vul utan bara läkare och gynekologer. Specialutbildade bm gör kub och rul.
[quote=75936270][quote-nick]Inheaven skrev 2015-10-29 17:35:05 följande:[/quote-nick]
Man behöver inte ha några symptpm alls så du ska inte oroa dig :) njut ist
[/
Jo vet men efter många mf och MA så är man inte lika cool dessutom är jag en äldre mamma på 40+
[quote=75936289][quote-nick]tiinytoes skrev 2015-10-29 17:38:57 följande:[/quote-nick]
Har android och får upp rutan där man ska lägga upp, kan välja fil men ingen blir vald :( dock fungerar det att lägga upp i bildarkivet... skumt :/
[/
Samma för mig.
[quote=75936270][quote-nick]Inheaven skrev 2015-10-29 17:35:05 följande:[/quote-nick]
Man behöver inte ha några symptpm alls så du ska inte oroa dig :) njut ist
[/
Jo vet men efter många mf och MA så är man inte lika cool dessutom är jag en äldre mamma på 40+
Grattis! Känner igen chocken, är i samma fas jag med:) Har en dotter född 1404 och nu ser det ut att bli ett syskon 19/6, inte helt planerat..
[quote=75936462][quote-nick]Inheaven skrev 2015-10-29 18:19:33 följande:[/quote-nick]
Jag vet. Har och några mf/ma bakom mig. Men symptom säger ingenting om en graviditet. Tro mig.
Av 6 graviditeter så har jag i stort sett bara varit trött.
[/
Alla har vi olika erfarenheter. Mina mf och MA har börjat med avsaknad av symtom helt plötsligt.
Illamående, vad jag inte saknat dig! Mitt har slagit till med full kraft denna vecka (6) och jag vill helst inte göra någonting. Fattar inte hur jag ska klara typ fem veckor till, med massor på jobbet dessutom (och första utlandsresan med mannen, utan barn, på sex år om två veckor!) någon som har det likadant?
[quote=75936462][quote-nick]Inheaven skrev 2015-10-29 18:19:33 följande:[/quote-nick]
Jag vet. Har och några mf/ma bakom mig. Men symptom säger ingenting om en graviditet. Tro mig.
Av 6 graviditeter så har jag i stort sett bara varit trött.
[/
Alla har vi olika erfarenheter. Mina mf och MA har börjat med avsaknad av symtom helt plötsligt.