Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Tack för förståelsen tjejer...lämnar nog snart för känner mig inte förstådd som jag trodde jag var. Hur jag ska fixa vara människa idag när jag bara gråter vet jag inte.
En del av oss, tycker de du skrev var ett påhopp på mig. Du har ingen aning om jag känner mig illamående har MF/MA sedan innan. Jag frågade en enkel fråga om vi fick skriva eller de var begränsat.
Du var en av dom som var med i dissektionen om att man fick skriva vad man ville där denna tjejen blev orolig över att alla var oroliga. Hon mådde inte alls bra över de men då bestämdes de att hon skulle lämna och backa så alla fick ha sina funderingar. Helt plötsligt är de inte okej enligt dig för nu är det du som mår dåligt över de?!?!
Jag trodde de skulle vara samma för alla och inte att tråden bara gäller för några som får släppa ut sina tankar.
Alla är vi gravid här inne och har en massa frågor och funderingar. Jag accepterar vad alla skriver men tycker ej att de är okej att tjejen som var orolig för någon dag sen fick lämna medans nu får man inte skriva vad man vill längre för nu är de andra som är oroliga.
[quote=75938257][quote-nick]Elliott94 skrev 2015-10-30 08:27:42 följande:[/quote-nick]
En del av oss, tycker de du skrev var ett påhopp på mig. Du har ingen aning om jag känner mig illamående har MF/MA sedan innan. Jag frågade en enkel fråga om vi fick skriva eller de var begränsat.
Du var en av dom som var med i dissektionen om att man fick skriva vad man ville där denna tjejen blev orolig över att alla var oroliga. Hon mådde inte alls bra över de men då bestämdes de att hon skulle lämna och backa så alla fick ha sina funderingar. Helt plötsligt är de inte okej enligt dig för nu är det du som mår dåligt över de?!?!
Jag trodde de skulle vara samma för alla och inte att tråden bara gäller för några som får släppa ut sina tankar.
Alla är vi gravid här inne och har en massa frågor och funderingar. Jag accepterar vad alla skriver men tycker ej att de är okej att tjejen som var orolig för någon dag sen fick lämna medans nu får man inte skriva vad man vill längre för nu är de andra som är oroliga.
[/
Hon valde att lämna själv vad jag minns och jag väljer att göra detsamma. Du gillar inte påhopp skriver du men kommentera mig på detta sätt är väl påhopp. Jag söker inte efter trådtjafs och att en hel tråd urartar pga detta utan jag lämnar tråden tillfälligt då jag ändå inte bidrar med någon positiv stämning. Har ingen aning om din bakgrund men du vet min och min oro blev hysterisk efter ha läst studien.
[quote=75938214][quote-nick]2013januari skrev 2015-10-30 08:15:19 följande:[/quote-nick]
??? Gråter för vad? Hur hanterar du situationer i vardagen om du inte kan diskutera i ett forum?!?
[/
Att förlora ytterligare en graviditet. Jag brukar inte vara på olika forum men kände att jag behövde det nu om inte sambon ska bli helt tokig på mig och jag inte vill outa en graviditet jag känner mig osäker på.
[quote=75937961][quote-nick]frestelsen skrev 2015-10-30 05:40:14 följande:[/quote-nick]
Asså om jag överanstränger mig får jag ont i magen.. jag pluggar geovetenskap o de innehåller en del klättra upp o ned i berg och kolla grus på marken. Jag va på gotland nyss o efter knata runt blad alla stenar på stranden får jag bokstavligt skit ont i livmodern. Som livmodern får håll eller nått. Men man ska ju röra på sig. Inte så att jag kastar mig som donky kong mellan blocken men blir en del Oohej ohhåå upp för kullar.. läste om spinning osv hur orkar ni? Min gubbe får fan ha mig i bärsele när vi går ut
[/
Nu går jag inte på spinning men det är väl kanske ett intresse man har. Jag gillar att träna och tänker fortsätta med det och försöka hålla igång så jag inte blir helt oaktiv .
Tråkigt att läsa allt tjafs i tråden. Som jag anande blir det ingen. Juni bebis här. I onsdag såg men ett foster men ingen hjärtaktivitet och vi hoppades att jag hade blivit gravid senare än vad jag trodde men igår försvann alla symtom och idag har jag upptäckt första blödningen när jag gick på toa.
Tyvärr verkar det som det har stannat av ;(
Lycka till alla andra,var snälla mot varandra!
Gud va alla taggar va utåt här nu.. va tvungen att läsa om allt som skrivits.. kändes t.o.m som jag fick en tagg för att jag fråga om smärta av motion.. jag mår inte illa heller o tog inte illa upp av artikel.. varför ska VUXNA Bete sig som bråkiga ungar?!! Vi är väl alla olika och unika och ska försöka dela våra tankar på gott och ont? Eller ska man a osäker på att man kanske skriver något som skapar ramaskri så vågar man ju inte skriva..:(
[quote=75938257][quote-nick]Elliott94 skrev 2015-10-30 08:27:42 följande:[/quote-nick]
[/
Hon valde att lämna själv vad jag minns och jag väljer att göra detsamma. Du gillar inte påhopp skriver du men kommentera mig på detta sätt är väl påhopp. Jag söker inte efter trådtjafs och att en hel tråd urartar pga detta utan jag lämnar tråden tillfälligt då jag ändå inte bidrar med någon positiv stämning. Har ingen aning om din bakgrund men du vet min och min oro blev hysterisk efter ha läst studien.
Det jag känner nu är lite ömhet i brösten som kommer och går, men det är just att det oftast bara är på kvällstid och avtar så fort jag lägger mig på kvällen.