Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Men det känns som ni lämnar denna ist för gb?
Jag nös precis. H e l v e t e vad det drog långt ner på sidan av magen. Gjorde så fruktansvärt ont. Vad i hela friden var det?
Jag nös precis. H e l v e t e vad det drog långt ner på sidan av magen. Gjorde så fruktansvärt ont. Vad i hela friden var det?
Ja denna har vi i jobbet :)
men vet inte om den är ok vid graviditet :)
Japp! Tyvärr Med andra barnet fick jag foglossning v 6, tredje i v 14 och nu har jag det oxå. Riktigt störande
Hej.
Har plussat i BIM oktober-tråden.
Bf 21 Juni enligt NC. Har inte ringt Mvc. Får göra det på måndag.
Det känns som rejäl mensvärk och min mage låter som ett sågverk. Ligger och funderar på att jag ska köra upp norr om Stockholm snart. Bor i Växjö. Har 54 mil. Måste vara upp strax efter 10. Klockan ringer 03 och allt jag ligger här och funderar på att jag är vrålhungrig! Det suger riktigt i magen.
Hej och hallå!
Här kommer det en till som väntar sitt tredje barn med bf den 8 juni ????
Är det någon som vet om man har mindre chans att få mf när man aldrig har haft det förut?
Men det känns som ni lämnar denna ist för gb?
Hur är det med er andra, när tänker ni berätta/när berättade ni för er familj och hur gjorde ni? Får lite panik här över hur jag ska formulera mig. Tänkte berätta för mina föräldrar och syskon nu under helgen och känner mig lite nervös. Har även lite skuldkänslor för att jag ännu inte sagt något till min bästa vän: när hon var gravid skickade hon en bild på testet, så jag fick veta direkt. Jag skulle gärna berätta för henne nu, men min man vill att vi inte berättar något förrän efter vecka 12 (kanske främst för att min vän kan ha lite svårt att hålla tyst ibland, men jag tror ändå att hon kunde klarat det). Tycker ni att hon har rätt att veta eftersom hon berättade för mig så tidigt? Är så delad i detta...