• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Inheaven
    Moneal skrev 2015-10-10 07:57:39 följande:

Ja lite tråkigt men på ett vis är fb smidigare.

men jag stannar här med :)

Tycker fl är roligt :)

Jag är med i fb också men vill inte att den här dör ut... :) hur mår du?
  • Inheaven

Eftersom jag är testnarkoman och behöver gå på avgiftning så har jag självklart testar igeeeeen, (mitt typ 10 gravtest) imorse på bim+3...

Nu känns det braaaaa :)

• jtarnan
    frestelsen skrev 2015-10-10 05:32:21 följande:

Hur känns det i era boobs? Mina växer kliar o är jätte svullna redan?? Jag är 6+0 idag. O min mage är svullen o igår åt jag 2 packet bacon o pannkakor för 3 pers!!! Fy fan va äckligt med pannkakor o bacon.. men inte nu inte... sååå hungrig på kvällen så jag äter som en byggjobbare... buhu vill äta nyttigt o lagom

Verkligen konstig kombo men man får ju sug på så konstiga saker haha. Känner inget i brösten ännu. Mest svullen. :)
  • Elliott94

Hejhej! Jag vart med i förra tråden men såg idag att ni gjort en ny tråd.

Idag är jag i vecka 6 (5+4) tycker faktiskt att tiden gått snabbt sen jag plussade vilket snart är 2veckor sen! Beräknad 6/6. Har varit hos BM för hälsosamtal och ska dit igen 28/10 för inskrivning och prover.
    Illamåendet blir bara värre och värre för varje morgon och de dröjer nog inte länge innan de första kommer upp :(
    Lite ömma bröst och ett jävla humör. Tröttheten smyger sig fram på kvällarna annars utöver de så känner jag mig okej :)

• Marinan
    knaappeen skrev 2015-10-09 18:19:26 följande:

Grattis!!

Vi plussade också 9 månader efter MA!! Det upptäcktes i slutet nov i v 13(dog v6) o skrapades i december. Hade helt gett upp hoppet om en till graviditet o hade tid till fertilitetskliniken 22 okt. Åkte på semester en vecka i sept under ÄL och japp där tog det sig:-P. Fortfarande helt overkligt är på 5+1 o bf 9juni haha så vi ligger rätt lika med det mesta

Svårt o släppa den där oron första tiden.

Håller tummarna för oss alla!

Vad sjukt. Din story är så lik min. Vi hade tid bokat på Sophiahemmet för utredning 14:e okt. Jag blev inte gravid på semestern, men var på semester i NY när jag plussade :)
  • Qem
    frestelsen skrev 2015-10-10 05:32:21 följande:

Hur känns det i era boobs? Mina växer kliar o är jätte svullna redan?? Jag är 6+0 idag. O min mage är svullen o igår åt jag 2 packet bacon o pannkakor för 3 pers!!! Fy fan va äckligt med pannkakor o bacon.. men inte nu inte... sååå hungrig på kvällen så jag äter som en byggjobbare... buhu vill äta nyttigt o lagom

Mina boobs är gigantiska nu (v 5+5) och ömmar, men mest i utkanterna, inte så mycket mitt på. har ganska små bröst i vanliga fall, så detta märkte jag av till och med flera dagar innan jag plussade med ett svagt svagt streck. Smörjer in dem ordentligt, så kliar de mindre och hoppas att det hjälper mot eventuella bristningar också ;) äter också som en häst! Magen känns som en avgrund!
  • Catten

Hej! Hoppar gärna in här med.

Gravid i vecka 6, 5+0 idag. BF 10 juni, första barnet.

• malin-pw

Grattis!

Samma här 5+0 idag bf 10 juni o första barnet!!

Catten skrev 2015-10-10 09:26:34 följande:

Hej! Hoppar gärna in här med.

Gravid i vecka 6, 5+0 idag. BF 10 juni, första barnet.

Svar på tråden Junibebisar 2016