Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Ja lite tråkigt men på ett vis är fb smidigare.
men jag stannar här med :)
Tycker fl är roligt :)
Eftersom jag är testnarkoman och behöver gå på avgiftning så har jag självklart testar igeeeeen, (mitt typ 10 gravtest) imorse på bim+3...
Nu känns det braaaaa :)
Hur känns det i era boobs? Mina växer kliar o är jätte svullna redan?? Jag är 6+0 idag. O min mage är svullen o igår åt jag 2 packet bacon o pannkakor för 3 pers!!! Fy fan va äckligt med pannkakor o bacon.. men inte nu inte... sååå hungrig på kvällen så jag äter som en byggjobbare... buhu vill äta nyttigt o lagom
Hejhej! Jag vart med i förra tråden men såg idag att ni gjort en ny tråd.
Idag är jag i vecka 6 (5+4) tycker faktiskt att tiden gått snabbt sen jag plussade vilket snart är 2veckor sen! Beräknad 6/6. Har varit hos BM för hälsosamtal och ska dit igen 28/10 för inskrivning och prover.
Illamåendet blir bara värre och värre för varje morgon och de dröjer nog inte länge innan de första kommer upp :(
Lite ömma bröst och ett jävla humör. Tröttheten smyger sig fram på kvällarna annars utöver de så känner jag mig okej :)
Hakar på också, väntar lite med fb-grupp än dock ????
Bf 13 juni
Grattis!!
Vi plussade också 9 månader efter MA!! Det upptäcktes i slutet nov i v 13(dog v6) o skrapades i december. Hade helt gett upp hoppet om en till graviditet o hade tid till fertilitetskliniken 22 okt. Åkte på semester en vecka i sept under ÄL och japp där tog det sig:-P. Fortfarande helt overkligt är på 5+1 o bf 9juni haha så vi ligger rätt lika med det mesta
Svårt o släppa den där oron första tiden.
Håller tummarna för oss alla!
Hur känns det i era boobs? Mina växer kliar o är jätte svullna redan?? Jag är 6+0 idag. O min mage är svullen o igår åt jag 2 packet bacon o pannkakor för 3 pers!!! Fy fan va äckligt med pannkakor o bacon.. men inte nu inte... sååå hungrig på kvällen så jag äter som en byggjobbare... buhu vill äta nyttigt o lagom
Hej! Hoppar gärna in här med.
Gravid i vecka 6, 5+0 idag. BF 10 juni, första barnet.
Grattis!
Samma här 5+0 idag bf 10 juni o första barnet!!
Hej! Hoppar gärna in här med.
Gravid i vecka 6, 5+0 idag. BF 10 juni, första barnet.
Va kul Malin-pw ????????