• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Moneal
    Inheaven skrev 2015-10-10 12:27:51 följande:

Glömde svara på din fråga.

Jag mår bra. Kanske för bra?

Känner av ligamenten ibland också. Annars bara sjukt sugen på saltlakrits. Det var jag med sonen med så jag väntar nog en pojke :)

hehe ja såhär ser mina ut :)

Ja lakrits har varit min last med de andra 3 men denna gången är det mer citrus, fisk och senap (av någon anledning)

tror inte man kan må för bra ;)

njut av så lite symtom som möjligt :)

Ja vecka 8 enligt sista mens (7+4) får se om det stämmer sedan med tanke på mitt sena +.
  • Sparven16

Mycket inlägg sen igår!

Tränade första hårda passet idag! 30min bodycombat och 30min cirkelträning! Helt slut och nu blir det badhuset med sonen!

Är också i valet när ska man berätta! Vill säga till min syster då hon också är gravid (v20) men är lite feg! Är ju bara i v 6+0 nu men hon berättade direkt för mig!

Ska gå med i fbgruppen men måst veta att all lovar att vara tyst om de skulle vara så att man känner nån i verkligheten. Är ju bara ni FLare som vet

• Moneal
    Sparven16 skrev 2015-10-10 13:36:46 följande:

Mycket inlägg sen igår!

Tränade första hårda passet idag! 30min bodycombat och 30min cirkelträning! Helt slut och nu blir det badhuset med sonen!

Är också i valet när ska man berätta! Vill säga till min syster då hon också är gravid (v20) men är lite feg! Är ju bara i v 6+0 nu men hon berättade direkt för mig!

Ska gå med i fbgruppen men måst veta att all lovar att vara tyst om de skulle vara så att man känner nån i verkligheten. Är ju bara ni FLare som vet

för mig är det en självklarhet att inte prata om man skulle råka känna någon! :)
  • knaappeen
    Sparven16 skrev 2015-10-10 13:36:46 följande:

Mycket inlägg sen igår!

Jag tror verkligen ingen kmr säga något utanför gruppen. Eller här på FL för den delen. Ci alla är i en situation där man vill vara så hemlig som möjligt så länge som möjligt

Du är jättevälkomen stt pma mig så lägger jag till dig i gruppen
    MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • Ankissen

Jag har berättat för flera stycken fast jag bara är i v5. Mamma och syrran, min bästa vän, två på jobbet och idag en kusin. Jag ser det som så att om det går åt skogen behöver jag mitt supportsystem och det är dessa människor. Om allt går vägen är det skönt att älta med dem under vägen. Dessutom tycker jag man ska försöka jobba emot att missfall t.ex. är så tabu och inget man talar om. Jag berättar öppet om mina två för alla som frågar därför känns det inte som om den biten blir den värsta om ett mf inträffar. Det var mina små tankar...

• Inheaven
    Ankissen skrev 2015-10-10 14:55:39 följande:

Jag har berättat för flera stycken fast jag bara är i v5. Mamma och syrran, min bästa vän, två på jobbet och idag en kusin. Jag ser det som så att om det går åt skogen behöver jag mitt supportsystem och det är dessa människor. Om allt går vägen är det skönt att älta med dem under vägen. Dessutom tycker jag man ska försöka jobba emot att missfall t.ex. är så tabu och inget man talar om. Jag berättar öppet om mina två för alla som frågar därför känns det inte som om den biten blir den värsta om ett mf inträffar. Det var mina små tankar...

Jag håller med dig.

Jag är också öppen med både mina missfall och ma och även om mina svårigheter krig grav och komplikationer mm.

Anser att man är mer normal då och känner sig inte så konstig.

Men den här gången hade det varit roligt om man kunde chocka så många som möjligt med "vaaa har du gått så långt"..

Men antar att det är önsketänkande ha ha
  • Visitkort

Hej!
    Får jag lov att vara med här?, jag och min man väntar vårat andra barn i juni.

• Ankissen

Har ni märkt nåt på vågen tjejer? Jag har lagt på mig 600 gr på en vecka!! Tror att min i normala fall snabba förbränning har ställt om sig och sen är jag ju konstant hungrig och med större bröst. :D

• Wielkip
    Grus grus skrev 2015-10-10 15:40:03 följande:
    Super! Du är bäst! Kanske vi skulle lägga länken till bf-listan i ts på denna tråden?
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
    Fixar det när jag loggar in från dator nån gång de närmsta dagarna, går inte att redigera från mobil :)
Svar på tråden Junibebisar 2016