Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Glömde svara på din fråga.
Jag mår bra. Kanske för bra?
Känner av ligamenten ibland också. Annars bara sjukt sugen på saltlakrits. Det var jag med sonen med så jag väntar nog en pojke :)
Mycket inlägg sen igår!
Tränade första hårda passet idag! 30min bodycombat och 30min cirkelträning! Helt slut och nu blir det badhuset med sonen!
Är också i valet när ska man berätta! Vill säga till min syster då hon också är gravid (v20) men är lite feg! Är ju bara i v 6+0 nu men hon berättade direkt för mig!
Ska gå med i fbgruppen men måst veta att all lovar att vara tyst om de skulle vara så att man känner nån i verkligheten. Är ju bara ni FLare som vet
Mycket inlägg sen igår!
Tränade första hårda passet idag! 30min bodycombat och 30min cirkelträning! Helt slut och nu blir det badhuset med sonen!
Är också i valet när ska man berätta! Vill säga till min syster då hon också är gravid (v20) men är lite feg! Är ju bara i v 6+0 nu men hon berättade direkt för mig!
Ska gå med i fbgruppen men måst veta att all lovar att vara tyst om de skulle vara så att man känner nån i verkligheten. Är ju bara ni FLare som vet
Mycket inlägg sen igår!
Jag har berättat för flera stycken fast jag bara är i v5. Mamma och syrran, min bästa vän, två på jobbet och idag en kusin. Jag ser det som så att om det går åt skogen behöver jag mitt supportsystem och det är dessa människor. Om allt går vägen är det skönt att älta med dem under vägen. Dessutom tycker jag man ska försöka jobba emot att missfall t.ex. är så tabu och inget man talar om. Jag berättar öppet om mina två för alla som frågar därför känns det inte som om den biten blir den värsta om ett mf inträffar. Det var mina små tankar...
Jag har berättat för flera stycken fast jag bara är i v5. Mamma och syrran, min bästa vän, två på jobbet och idag en kusin. Jag ser det som så att om det går åt skogen behöver jag mitt supportsystem och det är dessa människor. Om allt går vägen är det skönt att älta med dem under vägen. Dessutom tycker jag man ska försöka jobba emot att missfall t.ex. är så tabu och inget man talar om. Jag berättar öppet om mina två för alla som frågar därför känns det inte som om den biten blir den värsta om ett mf inträffar. Det var mina små tankar...
Hej!
Får jag lov att vara med här?, jag och min man väntar vårat andra barn i juni.
www.familjeliv.se/forum/thread/75858418-bf-lista-junibebisar-2016
Kika in här allesammans och lägg upp er information så fixar jag ihop listan!
Har ni märkt nåt på vågen tjejer? Jag har lagt på mig 600 gr på en vecka!! Tror att min i normala fall snabba förbränning har ställt om sig och sen är jag ju konstant hungrig och med större bröst. :D