Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna alla nya.
Så mysigt att vi är ett gäng nu.
Ja tiden går sakta, alldeles för sakta!!!
Men den som väntar på något gott ;)
[quote=75853418][quote-nick]Moneal skrev 2015-10-09 05:08:54 följande:[/quote-nick]kul att den skickar innan jag var klar ;)
nä men försök njut av din graviditet, finns inget vi kan göra åt allt tyvärr och vi väntar faktiskt barn inte missfall.
kram på dig och hoppas du får en fin dag <3[/quote
Åh vad bra om att vänta barn inte missfall! Så ska jag försöka tänka.
Har tid hos bm idag och är lite nervös för symptomen har avtagit sedan igår. Ingen molvärk längre. Överanalyserar allt.
Hej alla!
Grattis alla som plussat! ????
Väntar första barnet, bim+1 idag och har plussat varje dag sedan i måndags. Lovat mig själv att inte testa mer nu, haha.. För bra för att vara sant :)
Jag är snart 25 år och bosatt i Värmland, bf runt 13-14/6.
Hej alla!
Grattis alla som plussat! ????
Väntar första barnet, bim+1 idag och har plussat varje dag sedan i måndags. Lovat mig själv att inte testa mer nu, haha.. För bra för att vara sant :)
Jag är snart 25 år och bosatt i Värmland, bf runt 13-14/6.
Ska inte vara frågetecknen. Blev så när jag skulle göra glada gubbar här på mobilen :9
Hjälp, förutom min gasiga mage så är jag så sjukt hungrig. Största crawingen jag har är tomater (som jag inte gillar i vanliga fall). Nu äter jag högvis med tomater och tomatsoppa och annat som hör det till. Så konstig kroppen är!
[quote=75853418][quote-nick]Moneal skrev 2015-10-09 05:08:54 följande:[/quote-nick]kul att den skickar innan jag var klar ;)
nä men försök njut av din graviditet, finns inget vi kan göra åt allt tyvärr och vi väntar faktiskt barn inte missfall.
kram på dig och hoppas du får en fin dag <3[/quote
Åh vad bra om att vänta barn inte missfall! Så ska jag försöka tänka.
Har tid hos bm idag och är lite nervös för symptomen har avtagit sedan igår. Ingen molvärk längre. Överanalyserar allt.
Lycka till hos bm :)
kommer säkert gå bra ska du se :)
Hej!
Jag plussade i tisdags på BIM+1. Jag har fått tid hos barnmorska den
22/10. Men jag har endast plussat på testa tidigt ifrån Lloyds apotek och får väldigt svagt på vanliga teststickor ifrån graviditetskollen. Enligt barnmorskan är jag gravid då jag har symptom och ingen mens, förmodligen bara en låghormonare.
Någon som har samma erfarenhet?
Det är första barnet för både mig och min sambo, jag är 24 och han är 31, vi bor i stockholm
Beräknad BF är 16/6.
Hej!
Jag plussade i tisdags på BIM+1. Jag har fått tid hos barnmorska den
22/10. Men jag har endast plussat på testa tidigt ifrån Lloyds apotek och får väldigt svagt på vanliga teststickor ifrån graviditetskollen. Enligt barnmorskan är jag gravid då jag har symptom och ingen mens, förmodligen bara en låghormonare.
Någon som har samma erfarenhet?
Det är första barnet för både mig och min sambo, jag är 24 och han är 31, vi bor i stockholm
Beräknad BF är 16/6.