Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Ska såklart vara smileys och inte frågetecken :)
Mina boobs är gigantiska nu (v 5+5) och ömmar, men mest i utkanterna, inte så mycket mitt på. har ganska små bröst i vanliga fall, så detta märkte jag av till och med flera dagar innan jag plussade med ett svagt svagt streck. Smörjer in dem ordentligt, så kliar de mindre och hoppas att det hjälper mot eventuella bristningar också ;) äter också som en häst! Magen känns som en avgrund!
Mina boobs känns hårda och stora när jag har en normal bh på mig. Tar jag av den känns de inte så hårda men helt klart större. Precis som dina är mina inte så stora i utgångsläget och gör ont i utkanterna.
Mådde lite illa för första gången när jag vaknade imorse. Har annars mest mått lite illa under dagen om det går mer än en timme mellan att jag äter, då det känns precis som när jag har magkatarr. Otrevligt men överkomligt.
Kände däremot av fogarna redan en vecka innan jag plussade! Jag har problem med leder sen innan och har kronisk värk, så jag trodde att det bara var den vanliga ryggvärken som blivit värre. Men nej, det var bäckenlederna som bråkade, fick jag bekräftat av sjukgymnast häromdagen. Var inställd på foglossning men inte så här tidigt.
Jag är med i fb också men vill inte att den här dör ut... :) hur mår du?
Tjejer , vad tror ni om att jag skapar en till tråd där vår BF lista ligger?
Så blir det lite lättare att ha koll och uppdatera den?
Tjejer , vad tror ni om att jag skapar en till tråd där vår BF lista ligger?
Så blir det lite lättare att ha koll och uppdatera den?
Ja men precis :)
snyggt test där, jag är för snål att köpa fler.
tänkte väll köpa ett digital så småningom, har tagit ett där jag fick 1-2 och ett 2-3 vill ha ett 3+ med.
tar dock lite äl test då och då, och de blir starkare oxå.
Nu tar teststrecjet upp så mycket färg att dwt nästan inte räcker till kontrollstrecket ;)
så en hel del hormoner är där i alla fall :)
men känner mig lugn :)
jag mår bra!
lite illamående ibland, lite Ligamentsmärtan till och från och ont i brösten annars mår jag oförskämt bra :)
vecka 8 nu :)
hur mår du själv?
Ja men precis :)
snyggt test där, jag är för snål att köpa fler.
tänkte väll köpa ett digital så småningom, har tagit ett där jag fick 1-2 och ett 2-3 vill ha ett 3+ med.
tar dock lite äl test då och då, och de blir starkare oxå.
Nu tar teststrecjet upp så mycket färg att dwt nästan inte räcker till kontrollstrecket ;)
så en hel del hormoner är där i alla fall :)
men känner mig lugn :)
jag mår bra!
lite illamående ibland, lite Ligamentsmärtan till och från och ont i brösten annars mår jag oförskämt bra :)
vecka 8 nu :)
hur mår du själv?