Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Glömde ju, har bf 11 juni har redan träffat bm!
Var det fler här inne som väntade tredje barnet? Hur har ni det med magen? Jag är i v 6 om nån dag och tycker redan att byxor börjar strama.
Märker att det hänt mycket i tråden när jag missat ett par dagar. . Tycker dagarna bara går..
Är ju bara i v 5 så tidigt som bara den, hade tänkt avvakta lite med att ringa bm. När tänker ni andra kontakta bm? ????
Jag brukar ringa direkt och boka tid. Där jag bor är det svårt att få tid nämligen.
Så skönt, var hos bm idag på hälsosamtal och kommer få göra vul på tisdag för att se så att plutten lever och vilken vecka jag är i. Fick en bra bm denna gången . Passade även på att förvarna om att jag framöver vill träffa läkare och boka igångsättning då jag har så snabb förlossning (känner inte första öppningsskedet utan börjar känna strax innan krystdax).
Ska bli så skönt att komma t vul nästa vecka!
Är det möjligt att känna av foglossning redan? Har egen häst så jobbar i stallet samt rider dagligen, och de senaste dagarna har jag börjat känna lite smärtor i bäckenet :(
Hej på er!
Jag plussade i onsdags. Första barnet, bf 8 juni enligt appen. Är så glad, men samtidigt så orolig för missfall. Kollar pappret efter blod varenda gång jag kissar... Vet inte hur jag ska sluta noja.
Det är svårt just med fagmin, men att försöka sticka så snällt som möjligt så såpass lite blodkärl går sönder som möjligt.
vet att det finns salvor mot blåmärke men inte helt hur de är eller om de är ok vid graviditet. :)
Nä jag förstår att det knte är så kul kanske :-/
Det är svårt just med fagmin, men att försöka sticka så snällt som möjligt så såpass lite blodkärl går sönder som möjligt.
vet att det finns salvor mot blåmärke men inte helt hur de är eller om de är ok vid graviditet. :)
Nä jag förstår att det knte är så kul kanske :-/
Lycka till hos bm :)
kommer säkert gå bra ska du se :)
[quote=75856492][quote-nick]Inheaven skrev 2015-10-09 19:59:56 följande:[/quote-nick][/quote]
Ja denna har vi i jobbet :)
men vet inte om den är ok vid graviditet :)