• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Erikaliina

Hoppas jag också får hoppa in här! :) Bim +2 idag och jag vågade äntligen ta ett test. Ett test som visade positivt! Första barnet för mig och min sambo :)

• Moneal
    ninawinterell skrev 2015-10-11 10:04:05 följande:

Jag känner illamående från och till och är helt otroligt trött hela tiden! Har någons matlust ökat? Jag äter generellt ganska dåligt och försöker få i mig mer näring nu, men det är inte det lättaste

Ja min matlust har ökat!

äter inte så mycket kanske men blir hungrig ofta så blir många mindre mål :)
  • Moneal
    JaninaH skrev 2015-10-11 08:54:23 följande:

Vad har ni för symptom allihopa? Jag rapar för fullt, och har ont i bröstvårtorna, det är väl det enda.. Ja lite trött kanske, men inte så jag däckar när jag lägger mig i sängen, är nog mera grus i ögonen trött :)

stort grattis till era efterlängtade +, så underbart för er :)

Just nu har mina symtom avtagit dramatiskt.

Är lite svullen, ont i brösten i bland, trött och bitsk annars känner jag inget :)

går in i vecka 9 på tisdag :)
  • Moneal
    Ellaria skrev 2015-10-11 09:04:33 följande:

Tvåäggstvillingar är genetiskt (från kvinnans släkt, att man släpper två ägg) medan enäggstvillingar är en slump.

behöver knte alltid vara genetiskt med 2 ägg, dwt kan hända av slump oxå, och är man överviktig (bmi 30+) samt äldre har man större risk att släppa mer än ett ägg :)
  • Moneal

och stort grattis till alla nya +:are! så roligt och underbart att få följa er alla på eran resa :)

• lolijoj

Hoppar ÄNTLIGEN in här!!

Har kämpat i TRE år för att bli gravid.....nu, när vi kanske var max 1-2månader från att påbörja IVF-behandling så dyker det där plusset upp från ingenstans!

Jag förstår ingenting och vet inte om jag vågar tro på det!!
    Vad gör man nu?!

• k0k0

Plussade igår efter MF i maj. Hoppas det ska gå hela vägen nu :D BF 16/6-16, det hade ju varit ett snyggt datum :p

• Ankissen

Hihi vad kul med många nya plussare att dela denna häftiga resa med. Grattis alla!

Jag är så himla trött! Vecka sex i morgon.

• annieh897

Jag känner nästan ingenting idag... Vilket är skönt, men gör mig nervös! Mådde lite illa när jag vaknade tidigt imorse men somnade om, när jag vaknade ett par timmar senare var det borta. Har heller inte känt nån mensvärksliknande smärta idag, som jag känt varje senaste veckan.

Tycker jag läser överallt om tjejer som fått göra tidigt vul. Vilka får egentligen göra det? Är det om man haft blödningar?

Så många frågor snurrar i mitt huvud. Ska ringa BM imorgon och boka tid. Hoppas att jag kan få en ganska snart.

• Grus grus
    annieh897 skrev 2015-10-11 11:17:52 följande:

Jag känner nästan ingenting idag... Vilket är skönt, men gör mig nervös! Mådde lite illa när jag vaknade tidigt imorse men somnade om, när jag vaknade ett par timmar senare var det borta. Har heller inte känt nån mensvärksliknande smärta idag, som jag känt varje senaste veckan.

Tycker jag läser överallt om tjejer som fått göra tidigt vul. Vilka får egentligen göra det? Är det om man haft blödningar?

Så många frågor snurrar i mitt huvud. Ska ringa BM imorgon och boka tid. Hoppas att jag kan få en ganska snart.

Det är väldigt olika vem som får göra vul beroende på var man bor. Hos oss får man komma om man är orolig.
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
Svar på tråden Junibebisar 2016