Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Jag känner nästan ingenting idag... Vilket är skönt, men gör mig nervös! Mådde lite illa när jag vaknade tidigt imorse men somnade om, när jag vaknade ett par timmar senare var det borta. Har heller inte känt nån mensvärksliknande smärta idag, som jag känt varje senaste veckan.
Tycker jag läser överallt om tjejer som fått göra tidigt vul. Vilka får egentligen göra det? Är det om man haft blödningar?
Så många frågor snurrar i mitt huvud. Ska ringa BM imorgon och boka tid. Hoppas att jag kan få en ganska snart.
Okej, tack för svar. Vet inte hur det ser ut i min stad. Vet bara att alla som vill får göra KUB, så det är ju bra i alla fall.
Okej, tack för svar. Vet inte hur det ser ut i min stad. Vet bara att alla som vill får göra KUB, så det är ju bra i alla fall.
Vågar inte heller tro på det. Därför läser ja mest i tråden....Försöker väl skydda mig själv, fick MF i v13 i juni. Känns ändå mkt bättre nu ändå, känslan är rätt nu från start.
Härligt att testerna ökar! Hoppas du blir lugnare nu:)
Jag är fortfarande i fasen att jag inte vågar tro på att det går framåt, så nu på morgonen kissade jag på två samtidigt. En clearblue digital och en clearblue vanlig. Jag behövde se att strecket blivit tydligare, och jag behövde också se att det ändrats från 1-2 veckor till 2-3 veckor. Och jag blev helt tillfredsställd! Kanske kan jag lugna ner mig nu...
Hoppar ÄNTLIGEN in här!!
Har kämpat i TRE år för att bli gravid.....nu, när vi kanske var max 1-2månader från att påbörja IVF-behandling så dyker det där plusset upp från ingenstans!
Jag förstår ingenting och vet inte om jag vågar tro på det!!
Vad gör man nu?!
Roligt att det kommit så många nya som väntar junibebis! Välkomna:)
Vågar inte heller tro på det. Därför läser ja mest i tråden....Försöker väl skydda mig själv, fick MF i v13 i juni. Känns ändå mkt bättre nu ändå, känslan är rätt nu från start.
Härligt att testerna ökar! Hoppas du blir lugnare nu:)
När jag fick MF i maj hade jag småblödningar från start, bruna och kanske en matsked åt gången. Ganska vanligt men för mig slutade det med MF i vecka 14, därför känns det himla skönt att jag inte blöder denna gång (än då)...