Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Har gula flytningar, är det normalt?
Läste att det betyder att de är blod i flytningen.
Jaha, så blev jag inlagd på sjukhus och ska få dropp... Är väl bra antar jag, men inte direkt vad jag hade hoppats på. Just nu känns det jävligt långt till juni...
[quote=76044097][quote-nick]Elenius skrev 2015-11-25 10:18:19 följande:[/quote-nick]
Har gula flytningar, är det normalt?
Läste att det betyder att de är blod i flytningen.
[/
Om det är gult kan det inte vara blod väl för det är ju mörkrött. Om gula flytningar är normalt under graviditet vet jag dock inte. Mina är vita men tar crinone så det är ju pga det.
[quote=76043645][quote-nick]Cleo1 skrev 2015-11-25 07:13:39 följande:[/quote-nick]
Är oxå i v 13 men har ingen mage alls än.Lite konstigt eftersom jag födde tvillingar för två år sen men jag antar den snart kommer.Gör inte så mycket dock eftersom jag inte vill berätta för alla än.Snart säger det poff
[/
Syns inget än här heller, har inte tänkt berätta förrän svaret kommit att allt är bra vilket lär dröja till v.18 ca. Vill göra FVP först och få veta och kanske tom RuL.
[quote=76044097][quote-nick]Elenius skrev 2015-11-25 10:18:19 följande:[/quote-nick]Har gula flytningar, är det normalt?
Läste att det betyder att de är blod i flytningen.[/quote
Det verkar vara helt normalt om man läser på nätet:). Har också lite gult i det vita (ursäkta infon ;)).
Jaha, så blev jag inlagd på sjukhus och ska få dropp... Är väl bra antar jag, men inte direkt vad jag hade hoppats på. Just nu känns det jävligt långt till juni...
annieh897: Min syrra hade likadant i båda sina graviditeter och låg på sjukhus och fick dropp. Efter det mådde hon också mycket bättre! Det värsta illamåendet försvann. Mitt illamående är lindrigare men det blir klart värre när jag ätit och druckit för lite.
Håller med Jensan911 att det är bra att de tar hand om dig på sjukhuset nu!
Puuuuuh! KUB:en avklarad med finfina siffror för båda bebisarna. Nu ska jag berätta att jag är gravid
så skönt ska det bli att inte vara hemlig mer. Särskilt som jag redan har stor mage som börjar bli svår att gömma även under de pösigaste tröjor.
Vecka 11+4 med twinsen idag
hade eg tänkt vänta till vecka 12 men när jag nu har sett båda idag känner jag att jag kan våga berätta för chefen och för familj och vänner (en del vänner vet men de flesta vet inte). Så lättad och glad idag!
Vad kul!!! Bor du någonstans i trakten? (Lidköping
-götene-skara)