Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Har också en fråga till er som har varit gravida innan, vilka mammabyxor rekommenderar ni? Riktiga jeans eller leggins?
Några mer som är galet trötta och sover hur mycket som helst?
Idag är det iaf dax för dateringsultraljud utanpå magen. Har ju blivit framflyttad på dom 2 VUL jag har gjort och inför FVP måste dom veta exakt vilken vecka jag är i.
Är den någon mer än jag som har Bf den 29 juni? Gick in i vecka 10 (9+0) idag.
Har också en fråga till er som har varit gravida innan, vilka mammabyxor rekommenderar ni? Riktiga jeans eller leggins?
[quote=76046915][quote-nick]Mamma Lotta skrev 2015-11-26 00:22:05 följande:[/quote-nick]
Till mig sa de att de endast gör snabb analys såvida inte det finns DS eller andra kromosomavvikelser i den närmaste släkten så jag gör mitt mkp på tisdag och hoppas ha fått svar på fredag!
[/
Fast trisomi 21 dvs Downs syndrom kollar dom det ingår. Den fullständiga analysen är allt annat inkl Trisomi 13,18 och 21. Är helt säker på att jag läst att föräldrarna väljer själv om man vill göra den korta eller långa analysen.
Kan inte sova. Legat och vridit mig i sängen 1,5 timme så gav upp och äter nu istället. Tankarna mal och oron vill inte släppa. Behöver ringa veterinär imorgon, mycket på jobbet och det faktum att jag känt av mindre symptom de senaste dagarna sätter sina spår.
Vet inte vad jag vill med inlägget egentligen. Skriva av mig antagligen :)
Ska se om jag kan hitta några minuters sömn innan klockan ringer om en timme. Godmorgon till er som snart stiger upp :)
Kan inte sova. Legat och vridit mig i sängen 1,5 timme så gav upp och äter nu istället. Tankarna mal och oron vill inte släppa. Behöver ringa veterinär imorgon, mycket på jobbet och det faktum att jag känt av mindre symptom de senaste dagarna sätter sina spår.
Vet inte vad jag vill med inlägget egentligen. Skriva av mig antagligen :)
Ska se om jag kan hitta några minuters sömn innan klockan ringer om en timme. Godmorgon till er som snart stiger upp :)
Såå irriterande.. jag är spruträdd och var på vårdcentralen i måndags o de tog blod från fingret inför KUB. Nu fick jag brev att det måste tas om pga det var för lite blod.
Tog ni blodprov i fingret eller armen inför KUB?
Hej!
Tänkte ge mig till känna här, har hängt med och läst en hel del här. Men det känns som en väldigt trevlig tråd de här. Vi väntar vårt första barn och är nu i 9+3.
I januari fick vi ett MA, så visst finns det en liten oro denna gång oxå. På måndag har vi ett inplanerat ul. Känns skönt att få se att pyret där inne mår bra. Vi gjorde ett vul i 7+3 och då såg allt bra ut, men dom ville göra ett till nu.
Bor i uppsals och är 29.