• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Jensan911

Upptäckte tidigare idag en liten ljus gulgrön flytning, kom lite nu på kvällen när jag hade kissat också. Någon som vet vad det kan vara? Hade sex igår, kan det ha med det att göra?

• frucgsvensson
    caroline1986 skrev 2015-12-01 18:30:37 följande:

Hej på er! Har fyllt i papper med chefen idag inför o söka graviditetspenning då jag jobbar som Målare och har tungt o fysiskt jobb! Skulle fylla i min årsinkomst där o kom o tänka på föräldrapenningen! Hur mkt har ni tänkt ta varje vecka o vad tjänar ni i månaden? Jag ska börja med 3-4 dagar i veckan se hur det funkar har ca 32.000

Men oj, ska man göra sånt redan? Vilken vecka är du i? Du kan ju inte vara mer än vecka 15-16 eller, om du ska ha i juni?

Har inte tänkt ett dugg på föräldrapenningen.

Däremot kommer jag också söka havandeskapspenning då jag jobbar inom vården med tunga lyft och mycket spring osv.
  • En del av oss

Mamma Lotta ok samma skäl som jag men har inte samma inställning att det gått bra förr ( iofs inte gjort för mig)

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016 efter flertalet MF/MA
  • En del av oss

Får gå till Teknikmagasinet och kolla. Har själv haft flera MA så skulle vara skönt om man kunde lyckas lugna sig djälv

Den du har 2013 januari var har du köpt den?

• corona
    En del av oss:  När har du tid för FVP?

Någon mer som kommer göra FVP/MKP?
  • 2013januari
    En del av oss skrev 2015-12-01 21:02:09 följande:

Får gå till Teknikmagasinet och kolla. Har själv haft flera MA så skulle vara skönt om man kunde lyckas lugna sig djälv

Den du har 2013 januari var har du köpt den?

Här... Den är bra just för att man ser antal hjärtslag per minut så man slipper räkna själv de flesta andra saknar display...
  • En del av oss

[quote=76068876][quote-nick]corona skrev 2015-12-01 21:07:12 följande:[/quote-nick]

[/

Den 14 januari kl 9. När har du tid?

• corona
    En del av oss skrev 2015-12-01 21:28:14 följande:

[quote=76068876][quote-nick]corona skrev 2015-12-01 21:07:12 följande:[/quote-nick]

[/

Den 14 januari kl 9. När har du tid?

18 januari har jag tid. 
Svar på tråden Junibebisar 2016