Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Hallå allihopa! Hoppar in här jag också!
V 13+1 idag. Bf 5 juni :D
Upptäckte tidigare idag en liten ljus gulgrön flytning, kom lite nu på kvällen när jag hade kissat också. Någon som vet vad det kan vara? Hade sex igår, kan det ha med det att göra?
Hej på er! Har fyllt i papper med chefen idag inför o söka graviditetspenning då jag jobbar som Målare och har tungt o fysiskt jobb! Skulle fylla i min årsinkomst där o kom o tänka på föräldrapenningen! Hur mkt har ni tänkt ta varje vecka o vad tjänar ni i månaden? Jag ska börja med 3-4 dagar i veckan se hur det funkar har ca 32.000
Mamma Lotta ok samma skäl som jag men har inte samma inställning att det gått bra förr ( iofs inte gjort för mig)
Får gå till Teknikmagasinet och kolla. Har själv haft flera MA så skulle vara skönt om man kunde lyckas lugna sig djälv
Den du har 2013 januari var har du köpt den?
Får gå till Teknikmagasinet och kolla. Har själv haft flera MA så skulle vara skönt om man kunde lyckas lugna sig djälv
Den du har 2013 januari var har du köpt den?
[quote=76068876][quote-nick]corona skrev 2015-12-01 21:07:12 följande:[/quote-nick]
En del av oss: När har du tid för FVP?
Någon mer som kommer göra FVP/MKP?
[/
Den 14 januari kl 9. När har du tid?
[quote=76068876][quote-nick]corona skrev 2015-12-01 21:07:12 följande:[/quote-nick]
En del av oss: När har du tid för FVP?
Någon mer som kommer göra FVP/MKP?
[/
Den 14 januari kl 9. När har du tid?