Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Ingen som börjar få lite mage? Tänker också på er som tvillingar i magen, syns det mer eller ingen skillnad?
Ingen som börjar få lite mage? Tänker också på er som tvillingar i magen, syns det mer eller ingen skillnad?
[quote=76070054][quote-nick]Micajin skrev 2015-12-02 08:06:18 följande:[/quote-nick]
[/
Tyvärr inte, är så uppsvullen och sedan under naveln ser jag bara fläskig ut som jag ätit för mycket onyttig mat. Så ingen söt bebisbula än, men längtar.
Någon mer med uppsvullen mage ovan naveln? Man ser gravid ut men det är inte det för fostret ligger inte där och är bara runt 2-3 cm. När syntes det för er andra som har barn sedan innan?
[quote=76070054][quote-nick]Micajin skrev 2015-12-02 08:06:18 följande:[/quote-nick]
[/
Tyvärr inte, är så uppsvullen och sedan under naveln ser jag bara fläskig ut som jag ätit för mycket onyttig mat. Så ingen söt bebisbula än, men längtar.
Någon mer med uppsvullen mage ovan naveln? Man ser gravid ut men det är inte det för fostret ligger inte där och är bara runt 2-3 cm. När syntes det för er andra som har barn sedan innan?
Vecka 13. Jag har definitivt bebisbula! Ska se om jag lyckas få upp en bild sen. Jag väntar tvillingar den här gången, men minns att jag fick mage tidigt förra gången med så jag tror inte att det är så stor skillnad ännu faktiskt. Nu i vecka 13 syns bulan även på morgonen - på kvällarna ser jag ut att vara i typ femte månaden. Det är lustigt hur det växer över dan (försöker att inte tänka på att det beror på gaser, haha)
Tänkte skicka in om havandeskapspenning i januari så man vet att det är inne.
Föräldrapenningen ät en bra bit bort men bara kom o tänka på det! Går in i v 15 imorgon
Men oj, ska man göra sånt redan? Vilken vecka är du i? Du kan ju inte vara mer än vecka 15-16 eller, om du ska ha i juni?
Har inte tänkt ett dugg på föräldrapenningen.
Däremot kommer jag också söka havandeskapspenning då jag jobbar inom vården med tunga lyft och mycket spring osv.
Nu glömde jag ju svara på frågan, haha. Ja, det hade vart skönt att känna NÅGOT, även om jag tycker sjukt synd om de som mår pest. Vi tänkte berätta för föräldrarna när v 12 är klar, kommer ju kännas som man ljuger, haha.